Buyrun ilgili konuda bir arkadaş daha *********** ile olan konuşmasını yayınlamış ;

https://www.r10.net/domain-satis/1802...iyatina-7.html

Ben şans eseri yırttım , bende dolandırılıyordum az daha..

Şu şekilde konuşmanız gerçekten çok ayıp djerhan.

R10 yönetiminden alırsın adamın IP'lerini , gidersin dava açarsın.

Böyle saçma sapan konuşmaya hakkınız yok !

Yorumun için teşekkürler deccal..