Buyrun ilgili konuda bir arkadaş daha *********** ile olan konuşmasını yayınlamış ;
https://www.r10.net/domain-satis/1802...iyatina-7.html
Ben şans eseri yırttım , bende dolandırılıyordum az daha..
Şu şekilde konuşmanız gerçekten çok ayıp djerhan.
R10 yönetiminden alırsın adamın IP'lerini , gidersin dava açarsın.
Böyle saçma sapan konuşmaya hakkınız yok !
Yorumun için teşekkürler deccal..