sulo20
Üyeliği durduruldu
Atmışlar siteden.
1-2 gündür online olamıyorum , şehirdışında olmam sebebiyle.
Gerekli açıklamayı yaptığın için teşekkürler djerhan.
Bence savcılığa başvurun ve bu yaptıklar o şerefsizin yanına kar kalmasın. Başkalarını dolandıramaz bari..
yonetim 4 gunde anca atti, tek istedigim bana bu adamin ip numarasini vermeleri...
r10 yonetiminin bu konuda duyarli olacagina inaniyorum, eger ip adresi verilirse somut bi kanitimiz olur adresini vs bulmak icin