• 16-08-2014, 13:09:23
    #73
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Her ikiside
    2. Çöp domaini kaydedip ne fiyat olursa olsun forumu kirletenler çoğu NSci
    3. Zeki kelimesi size ve bana göre değişebilir siz nasıl anlıyorsanız öyle olsun
    4. 500 tl ye satabilirseniz karı paylaşalım tabi suç değil
    5. Hepsi ile çalışıyorum. ve daha fazlası
    6. Aynı kalitede aynı ürün ise ucuzunu alırım birine hava atmayacaksam
    7. İlk gelen alır
    8. Açabilirsiniz dikkat edin 38 dolar kesmesin

    Daha fazla soru için mesaj atabilirsiniz

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:56:30 --



    9. Ns ile bu olay %1000 arttı inkar edilemez
    Bu konu uzar gider. NS den sonra arttığını inkar etmiyorum. Bunun da para kazanmaya çalışan genç arkadaşlarımız sebebi ile olduğunu düşünüyorum ve asla kızmıyorum.


    Ama ben kendi adıma uyarıyorum. Skype a gelip, "şu domaini kaydedecem, para eder mi sizce?" diye soranlar oluyor. Bir çoğuna "etmez, paranıza yazık" vs gibi cevaplar vermişimdir. Bir çoğu da vaz geçmiştir. İnatla alanlar var tabi, bir şey diyemiyorsun [COLOR="Silver"]


    Ama siz de konu başlığına "NS ciler yeter" yazmak yerine,

    "Domain işine yeni giren, girmeye çalışan veya ucuza domain satan arkadaşlar, herkese saygı duyarım ama nacizane size bir kaç önerim var. 1 TL ye de kaydediyor olsanız, her domain kaydedilmez, edilmemeli."

    cümlesi ile başlayan bir konu olsaydı, buna ben dahil bir çok kişi destek olurdu. Kimse de aşağılanmamış olurdu. Hatta hepimiz konudan bir şeyler öğrenirdik.

    Saygılar.

    Dip not: Ayrıca merak etmeyin, o arkadaşlar da bu şekilde bu işin yapılmayacağını anladılar artık. İlk zamanlarda ki sayılarda domain kaydettiren yok
  • 16-08-2014, 13:13:46
    #74
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]Ama siz de konu başlığına "NS ciler yeter" yazmak yerine,

    "Domain işine yeni giren, girmeye çalışan veya ucuza domain satan arkadaşlar, herkese saygı duyarım ama nacizane size bir kaç önerim var. 1 TL ye de kaydediyor olsanız, her domain kaydedilmez, edilmemeli."

    cümlesi ile başlayan bir konu olsaydı, buna ben dahil bir çok kişi destek olurdu. Kimse de aşağılanmamış olurdu. Hatta hepimiz konudan bir şeyler öğrenirdik.

    Saygılar.
    Konu başlığı çok uzun olurdu sonra da yönetim banlardı hocam Aslında düşünceniz çok güzel ilerki günlerde bunun hakkında düşüncelerimizi paylaşan bir başlık açılabilir.
  • 16-08-2014, 13:15:46
    #75
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığı çok uzun olurdu sonra da yönetim banlardı hocam Aslında düşünceniz çok güzel ilerki günlerde bunun hakkında düşüncelerimizi paylaşan bir başlık açılabilir.
    Yok ben onu konu içeriğinin giriş cümlesi gibi düşünmüştüm. Başlık: Her domain reglenmez" yada "genç domaincilere öneriler" vs olabilirdi
  • 16-08-2014, 13:17:26
    #76
    ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok ben onu konu içeriğinin giriş cümlesi gibi düşünmüştüm. Başlık: Her domain reglenmez" yada "genç domaincilere öneriler" vs olabilirdi
    Çok haklısınız hocam .Dediğimiz gibi boş domain örnekleri çoğalıyor dijitalpezevenk.c.m alan adını almış . İçimdden birşey demek gelmiyor.
  • 16-08-2014, 13:19:51
    #77
    Herkes bir yerden sektöre girip ufak ufak kendine yer edinmeye çalışıyor. Bunu bukadar büyütmeye gerek yok. Söylediğiniz gibi gereksiz domainleri kayıt edip satamadıklarında zaten ya hevesi kaçıp bırakacaklar yada almadan önce daha çok araştırarak aldıkları domainlerin kalitesini yükseltmeye çalışacaklar. Bazı tecrübeler yaşanmadan kazanılmaz. İnsanlar 3-5 birşeyler kazanıp cüzdanına katkı yapmaya çalışıyorsa buna saygı göstermek gerek.
  • 16-08-2014, 13:23:30
    #78
    Üyeliği durduruldu
    massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız hocam .Dediğimiz gibi boş domain örnekleri çoğalıyor dijitalpezevenk.c.m alan adını almış . İçimdden birşey demek gelmiyor.
    Orta yolu bulduk işte. Benim tepkim konunun özüne değil, başlığına ve tarzına idi. Düşen domainleri takip ediyorum, öyle saçma, öyle gereksiz, öyle komik domainler var ki! Ama sadece Türkçe domainler değil emin olun. Yabancılardan da çok maalesef.

    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes bir yerden sektöre girip ufak ufak kendine yer edinmeye çalışıyor. Bunu bukadar büyütmeye gerek yok. Söylediğiniz gibi gereksiz domainleri kayıt edip satamadıklarında zaten ya hevesi kaçıp bırakacaklar yada almadan önce daha çok araştırarak aldıkları domainlerin kalitesini yükseltmeye çalışacaklar. Bazı tecrübeler yaşanmadan kazanılmaz. İnsanlar 3-5 birşeyler kazanıp cüzdanına katkı yapmaya çalışıyorsa buna saygı göstermek gerek.
    İşte ben de bunu anlatmaya çalışıyorum. Domain işine ilk girdiğim zamanlarda öyle saçma domainler almışım ki, üstelik bunların çoğunu 20 TL den regleyerek bile değil, 150-200 TL ödeyerek yapmışım. tecrübe kolay kazanılmıyor. Şimdi bile atladığım domainler oluyor. İnsan her gün öğrenmeye devam ediyor...
  • 16-08-2014, 16:25:30
    #79
    Dert etmeyin bunları. Sonuç olarak Türk milleti olarak kendi kendimizi baltalamasını gayet iyi beceririz.

    Şimdi 1-2 TL 'ye domain alanlar seneye "NS benden 35$ para kesmiş, lanet olsun böyle firmaya", "NS gibi *********** firma görmedim" diye bir dünya başlık açacaklar. Şu an için kendilerini şanslı, uyanık, akıllı ne derseniz deyin o biçimde görüyorlar. Ama yarın birinin başına olumsuz bir durum geldiğinde ilk yapacağı iş burada başlık açıp NS 'ye küfretmek olacaktır. Bu alıcı kısmı tarafı.

    Bu şahıslar satıcı kısmı tarafına geçtiğinde de dandik domain'lerine değer biçmekte uçsuz buçaksız olacaklarından veyahut kısa günün karı diyerek 20-30 TL 'den domain'leri sattıklarında bu pazarın ne kadar tatlı olduğunu düşünecekler ve bu sefer daha fazla dandik domain almak için abanacaklar. Abanacaklar abanacaklar sonra zarara girmeye başladıklarında daha öncekilerinin yaptığı gibi "Domain işini bırakıyorum zararına satış", "Domain işini bırakıyorum kredi kartım patladı", "Aman yetiş abi çok zarardayım al kurtar beni" şeklinde başlıklarla yeni bir furya türeyecek (Geçmişte bunun örnekleri çoktu). O şekilde satabildiklerini satacaklar, satamadıklarını düşürecekler ama hala çöp, dandik domain'lerin peşinde koşturarak bu işi yapmaya çalışacaklardır. Kalkıp biri "hani la sen bu işi bırakıyordun, böyle başlık açtıydın" derse çemkirmeye başlayacaklar

    Bu furyadan da kendine pazar çıkartanlar elbet olacak, o da doğanın kanunun.

    Sonuç olarak bu kadar çöplüğün kol gezdiği bir yerde de forumun değeri dibe vuracak, şu anda olduğu gibi.
  • 16-08-2014, 16:32:36
    #80
    Üyeliği durduruldu
    1. NS hiç kimseden kendi isteği dışında para kesmez.
    2. NS hiç bir zaman auto renew i aktif olmayan kullanıcının kredi kartından da para kesmez.
    3. NS de yenileme bedeli 10 USD dir.
    4. NS de bulunan herhangi bir domaininizi istediğiniz zaman, istediğiniz firmaya devredebilirsiniz.
    5. 1,5 yıldır kendi hatası dışında NS ile sorun yaşayan hiç kimseyi görmedim, duymadım!

    Bu mesaj genel bilgilendirme olarak yazılmıştır. Kimseyi muhatap almaz...
  • 16-08-2014, 22:38:43
    #81
    Hocam belki bana sövüyorsunuzdur konu açtım diye Ama birçok kişi Allah razı olsun diye mesajda attı. Konuyu açtım ki insanlar 10TL'ye kayıt ettirmek yerine kendileri kayıt etsinler. Benimde satışlarım düştü bu vesileyle ama herkes nasibini yer. Evet ortalık çöp oldu doğrudur ama zevkler ve renkler meselesi. Kişiye göre domain güzeldir alıp satmak istemiştir. 1-2tl'nin bile büyük anlam ifade ettiği arkadaşlar var. Adam öğrencidir vs. 1TL'ye almış 5TL'ye satmış onun için kafidir. Herkes anasının karnında öğrenmiyor zamanla çöp domainler yerine güzel domainler de alacaklardır. 5-6 sene önce kaydettiğim domainleri hatırlıyorum ilan açsam sırayla küfür edersiniz Güzel domainin değeri yine verilecektir NS ile alakası yok. Daha dün buradan domainci bir arkadaşa 200TL'ye domain sattım ve kendisi de biliyordu NS'den 1TL'ye aldığımı. Domain 1 aylık bile değil. Bugüne kadar sadece domaini alıp ertesi gün 200, 300, 400TL'ye sattığım belki 50 domain vardır. Aldığımı görüyor arıyor anlaşıyoruz bir şekilde. Bu konudan da ders çıkarması gereken arkadaşlar olacaktır. 1TL'ye alıp 5TL'ye satacağına daha kafa yor 300 500'e sat. 2-3 sene önce benim için PR2 domain Google'a eşdeğerdi Ama şuan PR6 domainlerim bile basit geliyor. İnsanlar tecrübe ederek dediğiniz noktaya gelecektir. Açılan her ilanında kaliteli domainlerden oluşması da beklenemez. Hepimizin elinde de hala çöp domainler vardır. PR'li diye aldığım bir sürü domain pr'si düştü şuanda çöp domain olarak bekliyor. Ayrıca NS boykotunuz da yersiz bence Beğendiyseniz illa NS'de kayıtlı diye almamak anlamsız İnşallah istediğiniz gibi bir ortama doğru gider R10 ama insanlar o noktaya gelene kadar biraz para kazanmak için mecbur al-sat 3-5TL kâr edebileceği domainler için konu açacaktır. Herkese bol kazançlar.