Herkes bir yerden sektöre girip ufak ufak kendine yer edinmeye çalışıyor. Bunu bukadar büyütmeye gerek yok. Söylediğiniz gibi gereksiz domainleri kayıt edip satamadıklarında zaten ya hevesi kaçıp bırakacaklar yada almadan önce daha çok araştırarak aldıkları domainlerin kalitesini yükseltmeye çalışacaklar. Bazı tecrübeler yaşanmadan kazanılmaz. İnsanlar 3-5 birşeyler kazanıp cüzdanına katkı yapmaya çalışıyorsa buna saygı göstermek gerek.