massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız hocam .Dediğimiz gibi boş domain örnekleri çoğalıyor dijitalpezevenk.c.m alan adını almış . İçimdden birşey demek gelmiyor.
Orta yolu bulduk işte. Benim tepkim konunun özüne değil, başlığına ve tarzına idi. Düşen domainleri takip ediyorum, öyle saçma, öyle gereksiz, öyle komik domainler var ki! Ama sadece Türkçe domainler değil emin olun. Yabancılardan da çok maalesef.

PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes bir yerden sektöre girip ufak ufak kendine yer edinmeye çalışıyor. Bunu bukadar büyütmeye gerek yok. Söylediğiniz gibi gereksiz domainleri kayıt edip satamadıklarında zaten ya hevesi kaçıp bırakacaklar yada almadan önce daha çok araştırarak aldıkları domainlerin kalitesini yükseltmeye çalışacaklar. Bazı tecrübeler yaşanmadan kazanılmaz. İnsanlar 3-5 birşeyler kazanıp cüzdanına katkı yapmaya çalışıyorsa buna saygı göstermek gerek.
İşte ben de bunu anlatmaya çalışıyorum. Domain işine ilk girdiğim zamanlarda öyle saçma domainler almışım ki, üstelik bunların çoğunu 20 TL den regleyerek bile değil, 150-200 TL ödeyerek yapmışım. tecrübe kolay kazanılmıyor. Şimdi bile atladığım domainler oluyor. İnsan her gün öğrenmeye devam ediyor...