ugurbasyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/COLOR]Ama siz de konu başlığına "NS ciler yeter" yazmak yerine,

"Domain işine yeni giren, girmeye çalışan veya ucuza domain satan arkadaşlar, herkese saygı duyarım ama nacizane size bir kaç önerim var. 1 TL ye de kaydediyor olsanız, her domain kaydedilmez, edilmemeli."

cümlesi ile başlayan bir konu olsaydı, buna ben dahil bir çok kişi destek olurdu. Kimse de aşağılanmamış olurdu. Hatta hepimiz konudan bir şeyler öğrenirdik.

Saygılar.
Konu başlığı çok uzun olurdu sonra da yönetim banlardı hocam Aslında düşünceniz çok güzel ilerki günlerde bunun hakkında düşüncelerimizi paylaşan bir başlık açılabilir.