Hocam belki bana sövüyorsunuzdur konu açtım diye

Ama birçok kişi Allah razı olsun diye mesajda attı. Konuyu açtım ki insanlar 10TL'ye kayıt ettirmek yerine kendileri kayıt etsinler. Benimde satışlarım düştü bu vesileyle ama herkes nasibini yer. Evet ortalık çöp oldu doğrudur ama zevkler ve renkler meselesi. Kişiye göre domain güzeldir alıp satmak istemiştir. 1-2tl'nin bile büyük anlam ifade ettiği arkadaşlar var. Adam öğrencidir vs. 1TL'ye almış 5TL'ye satmış onun için kafidir. Herkes anasının karnında öğrenmiyor zamanla çöp domainler yerine güzel domainler de alacaklardır. 5-6 sene önce kaydettiğim domainleri hatırlıyorum ilan açsam sırayla küfür edersiniz

Güzel domainin değeri yine verilecektir NS ile alakası yok. Daha dün buradan domainci bir arkadaşa 200TL'ye domain sattım ve kendisi de biliyordu NS'den 1TL'ye aldığımı. Domain 1 aylık bile değil. Bugüne kadar sadece domaini alıp ertesi gün 200, 300, 400TL'ye sattığım belki 50 domain vardır. Aldığımı görüyor arıyor anlaşıyoruz bir şekilde. Bu konudan da ders çıkarması gereken arkadaşlar olacaktır. 1TL'ye alıp 5TL'ye satacağına daha kafa yor 300 500'e sat. 2-3 sene önce benim için PR2 domain Google'a eşdeğerdi

Ama şuan PR6 domainlerim bile basit geliyor. İnsanlar tecrübe ederek dediğiniz noktaya gelecektir. Açılan her ilanında kaliteli domainlerden oluşması da beklenemez. Hepimizin elinde de hala çöp domainler vardır. PR'li diye aldığım bir sürü domain pr'si düştü şuanda çöp domain olarak bekliyor. Ayrıca NS boykotunuz da yersiz bence

Beğendiyseniz illa NS'de kayıtlı diye almamak anlamsız

İnşallah istediğiniz gibi bir ortama doğru gider R10 ama insanlar o noktaya gelene kadar biraz para kazanmak için mecbur al-sat 3-5TL kâr edebileceği domainler için konu açacaktır. Herkese bol kazançlar.