Dert etmeyin bunları. Sonuç olarak Türk milleti olarak kendi kendimizi baltalamasını gayet iyi beceririz.

Şimdi 1-2 TL 'ye domain alanlar seneye "NS benden 35$ para kesmiş, lanet olsun böyle firmaya", "NS gibi *********** firma görmedim" diye bir dünya başlık açacaklar. Şu an için kendilerini şanslı, uyanık, akıllı ne derseniz deyin o biçimde görüyorlar. Ama yarın birinin başına olumsuz bir durum geldiğinde ilk yapacağı iş burada başlık açıp NS 'ye küfretmek olacaktır. Bu alıcı kısmı tarafı.

Bu şahıslar satıcı kısmı tarafına geçtiğinde de dandik domain'lerine değer biçmekte uçsuz buçaksız olacaklarından veyahut kısa günün karı diyerek 20-30 TL 'den domain'leri sattıklarında bu pazarın ne kadar tatlı olduğunu düşünecekler ve bu sefer daha fazla dandik domain almak için abanacaklar. Abanacaklar abanacaklar sonra zarara girmeye başladıklarında daha öncekilerinin yaptığı gibi "Domain işini bırakıyorum zararına satış", "Domain işini bırakıyorum kredi kartım patladı", "Aman yetiş abi çok zarardayım al kurtar beni" şeklinde başlıklarla yeni bir furya türeyecek (Geçmişte bunun örnekleri çoktu). O şekilde satabildiklerini satacaklar, satamadıklarını düşürecekler ama hala çöp, dandik domain'lerin peşinde koşturarak bu işi yapmaya çalışacaklardır. Kalkıp biri "hani la sen bu işi bırakıyordun, böyle başlık açtıydın" derse çemkirmeye başlayacaklar

Bu furyadan da kendine pazar çıkartanlar elbet olacak, o da doğanın kanunun.

Sonuç olarak bu kadar çöplüğün kol gezdiği bir yerde de forumun değeri dibe vuracak, şu anda olduğu gibi.