Konu başlığı çok uzun olurdu sonra da yönetim banlardı hocam

Aslında düşünceniz çok güzel ilerki günlerde bunun hakkında düşüncelerimizi paylaşan bir başlık açılabilir.
Yok ben onu konu içeriğinin giriş cümlesi gibi düşünmüştüm. Başlık: Her domain reglenmez" yada "genç domaincilere öneriler" vs olabilirdi