massax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama ben kendi adıma uyarıyorum. Skype a gelip, "şu domaini kaydedecem, para eder mi sizce?" diye soranlar oluyor. Bir çoğuna "etmez, paranıza yazık" vs gibi cevaplar vermişimdir. Bir çoğu da vaz geçmiştir. İnatla alanlar var tabi, bir şey diyemiyorsun
[COLOR="Silver"]Ama siz de konu başlığına "NS ciler yeter" yazmak yerine,
"Domain işine yeni giren, girmeye çalışan veya ucuza domain satan arkadaşlar, herkese saygı duyarım ama nacizane size bir kaç önerim var. 1 TL ye de kaydediyor olsanız, her domain kaydedilmez, edilmemeli."
cümlesi ile başlayan bir konu olsaydı, buna ben dahil bir çok kişi destek olurdu. Kimse de aşağılanmamış olurdu. Hatta hepimiz konudan bir şeyler öğrenirdik.

Saygılar.
Dip not: Ayrıca merak etmeyin, o arkadaşlar da bu şekilde bu işin yapılmayacağını anladılar artık. İlk zamanlarda ki sayılarda domain kaydettiren yok