massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1. Her ikiside
2. Çöp domaini kaydedip ne fiyat olursa olsun forumu kirletenler çoğu NSci
3. Zeki kelimesi size ve bana göre değişebilir siz nasıl anlıyorsanız öyle olsun
4. 500 tl ye satabilirseniz karı paylaşalım tabi suç değil
5. Hepsi ile çalışıyorum. ve daha fazlası
6. Aynı kalitede aynı ürün ise ucuzunu alırım birine hava atmayacaksam
7. İlk gelen alır
8. Açabilirsiniz dikkat edin 38 dolar kesmesin

Daha fazla soru için mesaj atabilirsiniz

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:58:10 -->-> Daha önceki mesaj 12:56:30 --



9. Ns ile bu olay %1000 arttı inkar edilemez
Bu konu uzar gider. NS den sonra arttığını inkar etmiyorum. Bunun da para kazanmaya çalışan genç arkadaşlarımız sebebi ile olduğunu düşünüyorum ve asla kızmıyorum.


Ama ben kendi adıma uyarıyorum. Skype a gelip, "şu domaini kaydedecem, para eder mi sizce?" diye soranlar oluyor. Bir çoğuna "etmez, paranıza yazık" vs gibi cevaplar vermişimdir. Bir çoğu da vaz geçmiştir. İnatla alanlar var tabi, bir şey diyemiyorsun [COLOR="Silver"]


Ama siz de konu başlığına "NS ciler yeter" yazmak yerine,

"Domain işine yeni giren, girmeye çalışan veya ucuza domain satan arkadaşlar, herkese saygı duyarım ama nacizane size bir kaç önerim var. 1 TL ye de kaydediyor olsanız, her domain kaydedilmez, edilmemeli."

cümlesi ile başlayan bir konu olsaydı, buna ben dahil bir çok kişi destek olurdu. Kimse de aşağılanmamış olurdu. Hatta hepimiz konudan bir şeyler öğrenirdik.

Saygılar.

Dip not: Ayrıca merak etmeyin, o arkadaşlar da bu şekilde bu işin yapılmayacağını anladılar artık. İlk zamanlarda ki sayılarda domain kaydettiren yok