• 09-02-2009, 20:16:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Saygı gösterilecek kişiler var saygı gösterilmeycek kişiler var.
  • 09-02-2009, 20:21:26
    #29
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkkürler Ferhat Bey. Herkez sizin gibi değil. Başka yerlerden reseller alıp hosting firmasıyım diye dolaşan insanların yorumları belli oluyor zaten.
    Tey tey
  • 09-02-2009, 21:01:37
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bakın ben gurda gri telekomu kötülemıyorum.Kimseyide kotulemıyorum.Ben Evşan Hanımla görüşme yaptım ve fiyatta anlaştık. Ama 2 tane host şirketi olan abilerim bana gri telekomla ilgili bi kaç şey sölediler. Gri telekom battı haklarını profilo Telekoma devrettiler ve paraları alıp kasayı açmıyolar gibisinden. Sonra birisi yine r10 da konu açmış Gri Telekom kasamı geri göndermiyolar diye bilirisniz aynı sayfadaki konu. Bende daha iyi bilen sizlerde sordumki Gri Telekom gerçekten bu haldemi sizce alamalı mıyım onlardan diye sordum.Ama sizler ters cevaplar verdiniz kucuk düşürücü durumlara soktunuz. Ben yine bu olaylardan sonra Evşan Hnaımla görüştüm ve dogru cevaımı aldım ve anlaşma sagladık.Ben gri telekomu 2 yıldır tanıyorum ve işlerinde gayet başarılı ve güvenılırler ama bu olaylar dıkkatımı cektı.Sizlerse bana beni tersliyecek cevapklar verdiniz sanki gri telekoma suc atıyomusum gibi. Gereken saygıyı görmenız için sevgiyle yaklasmayı bılınız. Yaşım 17 sizin gozunuzde çocugum bellkı ama bı yetıskın kadar davranırım. Lütfen benden gereken saygıyı beklıyorsanız sevgıyle yaklasınkı bende sız buyuklerıme abılerımı saygı gostereyım.
  • 09-02-2009, 21:09:35
    #31
    Yeni sitelerini Şenol bey yaptı sanıyordum ama sanırım yanılmışım.

    Güzel bir çalışma olmuş Eltun elinize sağlık

    kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gri telekoma yeni site yaptık. Yakında batıp batmadığını görürsünüz.
  • 09-02-2009, 23:34:19
    #32
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okullar açılmadı mı yahu?
    vallahi süpersin
  • 09-02-2009, 23:46:41
    #33
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın ben gurda gri telekomu kötülemıyorum.Kimseyide kotulemıyorum.Ben Evşan Hanımla görüşme yaptım ve fiyatta anlaştık. Ama 2 tane host şirketi olan abilerim bana gri telekomla ilgili bi kaç şey sölediler. Gri telekom battı haklarını profilo Telekoma devrettiler ve paraları alıp kasayı açmıyolar gibisinden. Sonra birisi yine r10 da konu açmış Gri Telekom kasamı geri göndermiyolar diye bilirisniz aynı sayfadaki konu. Bende daha iyi bilen sizlerde sordumki Gri Telekom gerçekten bu haldemi sizce alamalı mıyım onlardan diye sordum.Ama sizler ters cevaplar verdiniz kucuk düşürücü durumlara soktunuz. Ben yine bu olaylardan sonra Evşan Hnaımla görüştüm ve dogru cevaımı aldım ve anlaşma sagladık.Ben gri telekomu 2 yıldır tanıyorum ve işlerinde gayet başarılı ve güvenılırler ama bu olaylar dıkkatımı cektı.Sizlerse bana beni tersliyecek cevapklar verdiniz sanki gri telekoma suc atıyomusum gibi. Gereken saygıyı görmenız için sevgiyle yaklasmayı bılınız. Yaşım 17 sizin gozunuzde çocugum bellkı ama bı yetıskın kadar davranırım. Lütfen benden gereken saygıyı beklıyorsanız sevgıyle yaklasınkı bende sız buyuklerıme abılerımı saygı gostereyım.
    acan bence sen konuyu kapattır. hatta geçmiş mesajlarını da sil.

    sunucu arıyorsan da
    Web Hosting Asp.Net, Php - Radore Hosting
    Hostcini Web Hosting, Linux ve Windows Hosting, Domain Kayit, Bayi hosting, VPS ve Dedicated Server , Sunucu Kiralama
    Web Hosting, Datacenter, Co-Location - SadeceHosting
    The 1 & Only-OPeN ISp

    sitelerinden bi makineyi al ve başla. daha fazla polemiğe girersen rep puanın heralde eksi rekor kıracak.

    R10 bir kahvehanedir ve yandaşı olmayan giremez. anladın sen onu
  • 10-02-2009, 11:14:26
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Kardesım rep puanımda, bu sıteden banlansamda umrumda değil.Ben sadece bu işi benden iyi bilen sizlere danısıyım dedım.PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI bakın bakalım bu 28 sunucu bana ait. Ve ayın 14 unde sozlesmem bıtıyor dıger makınemle. Ben mılletten parayı toplayıp tamamen kacmasınıda bılırdım. Oysakı *********** dgeılım ben. Kendım bı yerlerden borc bulup mılletı ole bırakmamak ıcın bu dedıcatedı alıyorum. Yoksa elımde 450 tl var yer ıcerdım musterılerımdende banane. Şu anaa kadara kımsenın hakkı kalmadı bende ve bu saatten sonrada kalmaz. Yasım 17 ama bu yasımda bı kac sey ogrenmıssem ve gelıstırıyosam saygı gosterın ve basarı dılesenız? r10 un ne denlı bı site oldugunuda bılıyorum gercekten.Ama yasım 17 ısteklıyım heveslıyım ıyıde hızmet verıdıgmı dusunuyorum. Hiç bi müşterimde sıkayetcı degıl.Benı ılgılendıren bu. Eger bu ıse karıyerden cok parada gozum varsa ben bu ısı bırakırım zaten.Konuyu kapatsınlar benıde banlasınlar bu son yazısım. Yinede yardımlarınız için teşekkurler
  • 11-02-2009, 03:40:59
    #35
    Gri telecom sadece profilo telecom colocation hizmetinde profilo ile ortak olmuş ve herhangi birşeylerini devretmemiştir.
    Daha önce gayri resmi olarak yaptıkları işleri artık profilo şirketi adı altında fatura keserek resmi gibi hizmet vereceklerdir.
    Ayrıca daha önce gri telecom bünyesinde bulunan infodestek 'ten hizmet almaktaydım ve gayet cana yakın kişiliklere sahip insanlardı ve muhteşemde hizmetleri vardı, fakat ;

    Projelerimiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Merhabalar
    Bu konuşmalarda gözüme takılan bu bölüm oldu.Gri telekom 10mbit PAYLAŞIMSIZ hat ve + kasayı 320 tl ye veriyor.
    Acaba 10mbit paylaşımsız hat 100 tl mi ? Yoksa en ucuzu 600 tl mi ?
    Gri telekom kazıklayacak adam aramakta bence...
    Saygılarımla
    TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
    Ferhat ÇAKMAKOĞLU
    Ferhat bey 'in de dediği gibi 10MBit paylaşımsız dedikleri hat paylaşımlı çıkıyor, öncelikle sunucularınız alınıyor, 10Mbit paylaşımsız hat içerisinde barınıyor 1 ay boyunca ay boyunca kaç mbit hat harcadığınız kontrol ediliyor örneğin 6mbit harcıyorsunuz, bünyelerinde ki diğer networkünde bir müşterisi de 15mbit almıştır 6mbitini kullanıyordur sizi o networke alarak 12mbit hat kullandırıyor ve hem sizden 10mbit hat ücreti alıyor hemde networkündeki diğer müşterisinden 15mbit hat ücreti alarak bu şekilde bir sistem izliyorlar.

    Bu sebepten dolayıda kendilerinden ayrılarak teklan ( The 1 & Only-OPeN ISp ) 'e geçmiş bulunmaktayım 5 sunucum ile birlikte ve şuanda da 11 sunucumuz ile Teklan 'a ait verimerkezinde hizmet vermekteyiz.

    IISTR.Com - Internet & Bilişim Hizmetleri
    Demirhan SARAÇ
    0554 440 4 660


    Sunucuyu tavsiye ederim ve güvenilirdir, fakat hat konusunuda dediğim gibi güvenmeyin.
    Bugün Teklan 'da bile birim hat ( 1MBit ) 80TL 80x10+KDV =944TL Yapar SUNUCU HARIÇ Fiyatı...
    Anlayacağınız imkansızın ötesinde bir fiyattır.
  • 11-02-2009, 18:47:52
    #36
    acanozkurt
    konudaki tüm yorumları okudum gülmekten kırıldım burda.
    Birde okuldaki Edebiyat ve Dil Anlatım derslerine iyi çalış çok fazla yazım yanlışı ve devrik cümle kuruyorsun