Yakında batıp batmadığını görürsünüz.
Gri Telekom KESİN BAKIN
41
●3.288
- 09-02-2009, 14:12:09Üyeliği durdurulduyha size gri telekomun *********** oldugunu sormadım.Teşekkürler ama sizce almalımıyım bu makineyi. onlara güvenıymmı?
- 09-02-2009, 14:17:02Bu mesajları yazdıktan sonra gri telekom hala sana sunucu satacak kadar aptal ise , bence almalısın .acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2009, 14:19:11acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cidden komiksin az önce battı gitti diyorsun şimdide güvenilir mi sunucu alacağım diyorsun ne işsin sen
- 09-02-2009, 14:22:53Üyeliği durdurulduKomik olan sensin. Bana bunlar denildi batmış dediler.Bende dıyorumkı almalımıyım işiniz özü nedir. Ama kapasiten olmadığı için anlamıyosun
- 09-02-2009, 15:31:35