• 09-02-2009, 14:10:26
    #10
    Gri telekoma yeni site yaptık. Yakında batıp batmadığını görürsünüz.
  • 09-02-2009, 14:12:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yha size gri telekomun *********** oldugunu sormadım.Teşekkürler ama sizce almalımıyım bu makineyi. onlara güvenıymmı?
  • 09-02-2009, 14:17:02
    #12
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yha size gri telekomun *********** oldugunu sormadım.Teşekkürler ama sizce almalımıyım bu makineyi. onlara güvenıymmı?
    Bu mesajları yazdıktan sonra gri telekom hala sana sunucu satacak kadar aptal ise , bence almalısın .
  • 09-02-2009, 14:19:11
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yha size gri telekomun *********** oldugunu sormadım.Teşekkürler ama sizce almalımıyım bu makineyi. onlara güvenıymmı?

    Cidden komiksin az önce battı gitti diyorsun şimdide güvenilir mi sunucu alacağım diyorsun ne işsin sen
  • 09-02-2009, 14:22:49
    #14
    okullar açılmadı mı yahu?
  • 09-02-2009, 14:22:53
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Komik olan sensin. Bana bunlar denildi batmış dediler.Bende dıyorumkı almalımıyım işiniz özü nedir. Ama kapasiten olmadığı için anlamıyosun
  • 09-02-2009, 15:31:35
    #16
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik olan sensin. Bana bunlar denildi batmış dediler.Bende dıyorumkı almalımıyım işiniz özü nedir. Ama kapasiten olmadığı için anlamıyosun

    Bence arkadaşların değilde senin kapasiten yok
  • 09-02-2009, 15:52:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Lafı nerenden anlıyosun şaşıyorum
  • 09-02-2009, 17:21:25
    #18
    Acanozkurt kardeşim yapma çok sürmez böyle sivri dilli olursan r10 seni sevmez şutlanırsın haberin olsun