Konu
Gri Telekom KESİN BAKIN
09-02-2009, 15:31:35
#16
kafkas
acanozkurt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Komik olan sensin. Bana bunlar denildi batmış dediler.Bende dıyorumkı almalımıyım işiniz özü nedir. Ama kapasiten olmadığı için anlamıyosun
Bence arkadaşların değilde senin kapasiten yok