• 09-02-2009, 19:08:50
    #19
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lafı nerenden anlıyosun şaşıyorum
    Boşverin dedicated neyinize, okulunuza bakın..
  • 09-02-2009, 19:41:44
    #20
    Üyeliği durduruldu
    DirectMIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşverin dedicated neyinize, okulunuza bakın..
    Evet
  • 09-02-2009, 19:54:43
    #21
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yha size gri telekomun *********** oldugunu sormadım.Teşekkürler ama sizce almalımıyım bu makineyi. onlara güvenıymmı?

    Bildiğime göre okulların açılması gerekti bugün.İşin nedir burada senin?
  • 09-02-2009, 19:57:50
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bu ilk alışım değil. 3. alısım ve kendizi bişey sanmayın getirim çokki dedicated alıyorum. ok PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI coluk cocuk işi yapmıyoruz sizin gibi çocuklara sunucu kiralıyoruz. İyi günler. Haa bu arada şunuda söleyim. Gri Telekom *********** demedim sadece güvenebılırmıyım almalımıyım dedim.? Ama yie gerekli bilgiyi Gri Telekom yaptı ve anlaştım onlarla.Sizin gibi salakça acemice cevaplar vermediler.
  • 09-02-2009, 20:02:40
    #23
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ilk alışım değil. 3. alısım ve kendizi bişey sanmayın getirim çokki dedicated alıyorum. ok PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI coluk cocuk işi yapmıyoruz sizin gibi çocuklara sunucu kiralıyoruz. İyi günler.
    Yaş 16 birde bıdı bıdı yapıyor çoluk çocuk işi yapmıyoruz diye bak bacaksıza.
  • 09-02-2009, 20:03:39
    #24
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (03:54) α'¢єαηѕ... [ + α: bana vercgeınız makınenın ozllıklerını solersenız
    (03:58) α'¢єαηѕ... [ + α: ?
    (03:59) bilgi@greyhostin: quad 8200+8gbram+160veya 250GB disk
    (03:59) bilgi@greyhostin: 50 ıp
    (03:59) α'¢єαηѕ... [ + α: fıat ?
    ve hat ne ?
    (04:00) bilgi@greyhostin: 10mbit kullanırsınız 320+KDV
    (04:00) α'¢єαηѕ... [ + α: tmm supersınız hocam
    10 mbıt paylasımsız demı
    (04:00) bilgi@greyhostin: ewet

    Gri Telekom batalı 1 ay olmuş ama hala satış yapıyolar.Öle duydum ben dogrumu sizce ? Almalımıyım makıne ?
    Öncelikle Merhabalar
    Bu konuşmalarda gözüme takılan bu bölüm oldu.Gri telekom 10mbit PAYLAŞIMSIZ hat ve + kasayı 320 tl ye veriyor.
    Acaba 10mbit paylaşımsız hat 100 tl mi ? Yoksa en ucuzu 600 tl mi ?
    Gri telekom kazıklayacak adam aramakta bence...

    Saygılarımla
    TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
    Ferhat ÇAKMAKOĞLU
  • 09-02-2009, 20:04:12
    #25
    DirectMIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş 16 birde bıdı bıdı yapıyor çoluk çocuk işi yapmıyoruz diye bak bacaksıza.


    Ben demiştim buna fazla barınmazsın bu forumda diye. Neyse beyler fazla üstüne gitmeyin.. Hevesi kaçmasın belki ileride iyi bir hizmet veren olabilir
  • 09-02-2009, 20:05:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkkürler Ferhat Bey. Herkez sizin gibi değil. Başka yerlerden reseller alıp hosting firmasıyım diye dolaşan insanların yorumları belli oluyor zaten.
  • 09-02-2009, 20:15:46
    #27
    acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ilk alışım değil. 3. alısım ve kendizi bişey sanmayın getirim çokki dedicated alıyorum. ok PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI coluk cocuk işi yapmıyoruz sizin gibi çocuklara sunucu kiralıyoruz. İyi günler. Haa bu arada şunuda söleyim. Gri Telekom *********** demedim sadece güvenebılırmıyım almalımıyım dedim.? Ama yie gerekli bilgiyi Gri Telekom yaptı ve anlaştım onlarla.Sizin gibi salakça acemice cevaplar vermediler.
    Seni karşıma alacak kadar düşmedim yalnız.Yazık ediyorsun kendine.Büyüklerine saygılı olacaksın ki sevgi ve yardım göresin.Şimdi fazla konuşma.

    Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Ben demiştim buna fazla barınmazsın bu forumda diye. Neyse beyler fazla üstüne gitmeyin.. Hevesi kaçmasın belki ileride iyi bir hizmet veren olabilir

    Aile terbiyesi gören birisi böyle konuşmaz, yaşı küçük olsa bile.İleride de bundan bir şey çıkmaz.