acanozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(03:54) α'¢єαηѕ... [ + α: bana vercgeınız makınenın ozllıklerını solersenız
(03:58) α'¢єαηѕ... [ + α: ?
(03:59) bilgi@greyhostin: quad 8200+8gbram+160veya 250GB disk
(03:59) bilgi@greyhostin: 50 ıp
(03:59) α'¢єαηѕ... [ + α: fıat ?
ve hat ne ?
(04:00) bilgi@greyhostin: 10mbit kullanırsınız 320+KDV
(04:00) α'¢єαηѕ... [ + α: tmm supersınız hocam
10 mbıt paylasımsız demı
(04:00) bilgi@greyhostin: ewet

Gri Telekom batalı 1 ay olmuş ama hala satış yapıyolar.Öle duydum ben dogrumu sizce ? Almalımıyım makıne ?
Öncelikle Merhabalar
Bu konuşmalarda gözüme takılan bu bölüm oldu.Gri telekom 10mbit PAYLAŞIMSIZ hat ve + kasayı 320 tl ye veriyor.
Acaba 10mbit paylaşımsız hat 100 tl mi ? Yoksa en ucuzu 600 tl mi ?
Gri telekom kazıklayacak adam aramakta bence...

Saygılarımla
TURKEYTESCİL İNTERNET HİZMETLERİ
Ferhat ÇAKMAKOĞLU