bu ilk alışım değil. 3. alısım ve kendizi bişey sanmayın getirim çokki dedicated alıyorum. ok
PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI coluk cocuk işi yapmıyoruz sizin gibi çocuklara sunucu kiralıyoruz. İyi günler. Haa bu arada şunuda söleyim. Gri Telekom *********** demedim sadece güvenebılırmıyım almalımıyım dedim.? Ama yie gerekli bilgiyi Gri Telekom yaptı ve anlaştım onlarla.

Sizin gibi salakça acemice cevaplar vermediler.
Seni karşıma alacak kadar düşmedim yalnız.Yazık ediyorsun kendine.Büyüklerine saygılı olacaksın ki sevgi ve yardım göresin.Şimdi fazla konuşma.
Ben demiştim buna fazla barınmazsın bu forumda diye. Neyse beyler fazla üstüne gitmeyin.. Hevesi kaçmasın belki ileride iyi bir hizmet veren olabilir
Aile terbiyesi gören birisi böyle konuşmaz, yaşı küçük olsa bile.İleride de bundan bir şey çıkmaz.