Gri Telekom KESİN BAKIN
41
●3.288
- 11-02-2009, 21:04:32
- 11-02-2009, 21:21:34Nasıl bilirsiniz bölümüne doğru düzgün bi konu açıp arkadaşlara fikrini sorsaydın bu kadar tepki almazdın
- 11-02-2009, 21:57:41Şenol bey bana da birlikte çalışma teklifi etmiştide
Venois altında.
Bu durum da onunla çalışmak çok etik olmaz,
Öğrendiğim iyi oldu Eltun, saol.
Kolay gelsin. - 12-02-2009, 10:37:55Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şenol şuan için freelance çalışan birisi. Sanada iş yapar banada başkasınada.
Bizim beraber çalıştığımız 1. veya 2. iş değil bu.