Bakın ben gurda gri telekomu kötülemıyorum.Kimseyide kotulemıyorum.Ben Evşan Hanımla görüşme yaptım ve fiyatta anlaştık. Ama 2 tane host şirketi olan abilerim bana gri telekomla ilgili bi kaç şey sölediler. Gri telekom battı haklarını profilo Telekoma devrettiler ve paraları alıp kasayı açmıyolar gibisinden. Sonra birisi yine r10 da konu açmış Gri Telekom kasamı geri göndermiyolar diye bilirisniz aynı sayfadaki konu. Bende daha iyi bilen sizlerde sordumki Gri Telekom gerçekten bu haldemi sizce alamalı mıyım onlardan diye sordum.Ama sizler ters cevaplar verdiniz kucuk düşürücü durumlara soktunuz. Ben yine bu olaylardan sonra Evşan Hnaımla görüştüm ve dogru cevaımı aldım ve anlaşma sagladık.Ben gri telekomu 2 yıldır tanıyorum ve işlerinde gayet başarılı ve güvenılırler ama bu olaylar dıkkatımı cektı.Sizlerse bana beni tersliyecek cevapklar verdiniz sanki gri telekoma suc atıyomusum gibi. Gereken saygıyı görmenız için sevgiyle yaklasmayı bılınız. Yaşım 17 sizin gozunuzde çocugum bellkı ama bı yetıskın kadar davranırım. Lütfen benden gereken saygıyı beklıyorsanız sevgıyle yaklasınkı bende sız buyuklerıme abılerımı saygı gostereyım.
acan bence sen konuyu kapattır. hatta geçmiş mesajlarını da sil.
sunucu arıyorsan da
Web Hosting Asp.Net, Php - Radore Hosting Hostcini Web Hosting, Linux ve Windows Hosting, Domain Kayit, Bayi hosting, VPS ve Dedicated Server , Sunucu Kiralama Web Hosting, Datacenter, Co-Location - SadeceHosting The 1 & Only-OPeN ISp
sitelerinden bi makineyi al ve başla. daha fazla polemiğe girersen rep puanın heralde eksi rekor kıracak.
R10 bir kahvehanedir ve yandaşı olmayan giremez. anladın sen onu