Yeni sitelerini Şenol bey yaptı sanıyordum ama sanırım yanılmışım.

Güzel bir çalışma olmuş Eltun elinize sağlık

kafkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gri telekoma yeni site yaptık. Yakında batıp batmadığını görürsünüz.