Kardesım rep puanımda, bu sıteden banlansamda umrumda değil.Ben sadece bu işi benden iyi bilen sizlere danısıyım dedım.PLAYOFCS - ONLiNE OYUN SUNUCU DURUMLARI bakın bakalım bu 28 sunucu bana ait. Ve ayın 14 unde sozlesmem bıtıyor dıger makınemle. Ben mılletten parayı toplayıp tamamen kacmasınıda bılırdım. Oysakı *********** dgeılım ben. Kendım bı yerlerden borc bulup mılletı ole bırakmamak ıcın bu dedıcatedı alıyorum. Yoksa elımde 450 tl var yer ıcerdım musterılerımdende banane. Şu anaa kadara kımsenın hakkı kalmadı bende ve bu saatten sonrada kalmaz. Yasım 17 ama bu yasımda bı kac sey ogrenmıssem ve gelıstırıyosam saygı gosterın ve basarı dılesenız? r10 un ne denlı bı site oldugunuda bılıyorum gercekten.Ama yasım 17 ısteklıyım heveslıyım ıyıde hızmet verıdıgmı dusunuyorum. Hiç bi müşterimde sıkayetcı degıl.Benı ılgılendıren bu. Eger bu ıse karıyerden cok parada gozum varsa ben bu ısı bırakırım zaten.Konuyu kapatsınlar benıde banlasınlar bu son yazısım. Yinede yardımlarınız için teşekkurler