Atilla şu anda burada yazan ve senden hizmet alan müşterilerin tek bir beklentisi var, o da sitelerinin bir an önce hizmet vermesi. Herkes sana güvendi ve bu güveni kolay kolay kazanmadığını biliyorum. Bana da çok yardımın oldu, çok sabahladın sunucu işlerim yüzünden ama şunu da bil ki dibe batmak, zirveye çıkmaktan çok kolaydır. Bu gece de o ismi telaffuz edilen arkadaşı o DC'ye getirip makinaları açtırmadan rahat uyuyamayacağını biliyorum. Herkesin kaybı büyük, çünkü sunucu kiralarımız gelirimizin size ait primidir. Umarım herşey yoluna girer. Girmezse "herkes" kaybedecek.