arin.net ten makinemin ipsine bakinca eskiden lnw cikarken simdi lnw de gozukmuyor bu da demek oluyor ki sunucudan kaynaklanan bir sorun degil muhtemelen odeme ile ilgili bir sorundur sanirim bahsi gecen geciken mailde odemeyle ilgilidir durum boyleyse bu kadar saattir acilmadiysa buna biraz sorumsuzluk demek istiyorum sonucta buradaki herkesin reseller paketi degilde dedicated almasinin tek nedeni daha buyuk yogunlukta sitelere sahip olmalaridir sonuc olarak burada onlarca kisi 1 gun boyunca hizmet alamadi bunun net zarari sanirim bu sunucularin parasindan her turlu buyuktur..

sonuc olarak bugun itibari ile 80 dolar zarar etmis bulunmaktayim zararimi adsense ve affy screen shotlari ile gosterebilirim bu saatten sonra atilla beyin bize basit bir ozurden daha fazla sey borclu olduguna inaniyorum muhtemelen o bunlari okuyup buna bile cevap vermeyecektir ama en azindan bundan saatler once aciklamaya yaparken durumun belirsiz oldugunu musterilerine msnde 1 saat sonra 20 dakika sonra gibi seyler soylememesi gerektigini anlamaliydi sonuc olarak bana saat 2 de yaptigi aciklamada bugun sunucunun kapali olacagini soylseydi ns leri deişir basımın caresine bakardım su anda merakla kendisinden gelecek cevabı bekliyorum


Saygılar
Mert Turgut