• 31-12-2016, 21:19:17
    #73
    2017 de sağlık mutluluk huzur diliyorum
  • 01-01-2017, 02:05:57
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2017 'de spoof salınımlı networklerin bu işlevine son vermesini dileyerekten herkese bol kazanç dolu yıllar diliyorum
  • 02-01-2017, 01:21:05
    #75
    http://prntscr.com/dqfb76

    yorum silinmiş ama burda duruyor galiba hala.

    bu nasıl bir hitap şeklidir anlam veremiyorum, bizimki de yere deyiyor ama biz kimseye söylemiyoruz böyle şeyler.
    gerçi geç kalmışım konu yeni yıl tebriğine dönmüş kusura bakmayın.
  • 01-05-2017, 01:28:36
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu hahfif bir hortlattım kusura bakmayın..
    TR geneli yine böyle bir şey gelmeye başlamış sanırım.Türkiye'deki çoğu oyun sunucunu etkileniyor.azure diye bir yerden ücretsiz çekildiğine dair bir duyum aldım.Bilgisi olan var mı ?
  • 01-05-2017, 02:37:58
    #77
    KnoXviLLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu hahfif bir hortlattım kusura bakmayın..
    TR geneli yine böyle bir şey gelmeye başlamış sanırım.Türkiye'deki çoğu oyun sunucunu etkileniyor.azure diye bir yerden ücretsiz çekildiğine dair bir duyum aldım.Bilgisi olan var mı ?
    bazı hostlara saldırıların devam ettiğini duydum ama azure gibi bi yer microsoft haricinde duymadım.
  • 04-05-2017, 15:54:47
    #78
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, TR de oyun sektöründen elimizi çekeli çok oldu ancak zamanında bize spoof atıp sonra şahıs şirketi kurup sonrada muhasebecisi aracılıgı ile bizi bimer e şikayet edenlerin burada aa bak spoof engellenmeli demeleri çok acayip

    Bu arada verimerkezinin resmi olarak spoof konusunda kesinlikle sorumluluğu vardır, engellemelidir Keza Konu sağlam bir avukat ile yardım ve yataklıga kadar gidebilir.
  • 04-05-2017, 21:36:43
    #79
    açıkcası DGN Verimerkezinin https://www.r10.net/datacenter/171258...os-koruma.html linkinde bahsetmiş olduğu saldırı korumasını aktif ettiğinden beri %99 oranında rahatladık . O yüzden bu konudaki mevzular şu an için bizi pek rahatsız etmiyor ama genel sorun ve ahlaksızlık bakımından halen bir sorun seviyesindedir yaşananlar. Saygılarımızla..