Konuyu hahfif bir hortlattım kusura bakmayın..
TR geneli yine böyle bir şey gelmeye başlamış sanırım.Türkiye'deki çoğu oyun sunucunu etkileniyor.azure diye bir yerden ücretsiz çekildiğine dair bir duyum aldım.Bilgisi olan var mı ?