• 25-12-2016, 15:06:22
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba ;

    Engin spoofingin açık olduğunu herkes biliyor.Sunucu alıp sizin taraflı saldırı attığını itiraf eden bir çok kişi tanıyorum ki burada isim vermeyeceğim.Diğer verimerkezlerinde böyle bir sorun yok çünkü spoofing kapalı tekil gelse engelleniyor bir spoof gelen tr adres radore(sayfanet). Bu durum gerçekten can sıkmaya başladı her gün ayrı bir saldırı engellemekten bloklarınızı banlamaktanda biz bıktık telefon ile bildirdiğimizde sunucu kapatıldı diyorsunuz 5 dakika sonra farklı ipden geliyor.Bu duruma bir çözüm bulursanız TR spoof saldırı olmayacağından eminim.

    Saygılarımla
  • 25-12-2016, 18:11:25
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ekran görüntülerine bakın insan çıldırmamak için zor tutuyor kendini.

    Alıntı
    tabiki radore tabiki spoof...


    http://prnt.sc/dnpafo
    http://prnt.sc/dnpabv



    artık şaka maka radore verimerkezinin bu işe dur demesi lazım inancındayım !
  • 25-12-2016, 18:32:32
    #30
    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntülerine bakın insan çıldırmamak için zor tutuyor kendini.





    http://prnt.sc/dnpafo
    http://prnt.sc/dnpabv



    artık şaka maka radore verimerkezinin bu işe dur demesi lazım inancındayım !

    Sonra radore saldırıya izin verir mi Toz kondurtmaz hattına

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:32:32 -->-> Daha önceki mesaj 18:28:51 --

    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran görüntülerine bakın insan çıldırmamak için zor tutuyor kendini.





    http://prnt.sc/dnpafo
    http://prnt.sc/dnpabv



    artık şaka maka radore verimerkezinin bu işe dur demesi lazım inancındayım !
    Bu videoda tarihe göre uyuyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=REquDUd6geA
  • 25-12-2016, 19:02:06
    #31
    @Zendorx; bir kişiyi vermiş bende videosunu atmışım.Tek tek burada isim vermenin anlamı yok kabin sizde hat sizde bunu siz gayet iyi görüyorsunuz kimse bir birini kandırmasın burada 1 2 kişi şikayetçi değil onlarca kişi şikayetçi.
    @SayfaNet;
  • 25-12-2016, 19:08:16
    #32
    organize işler dönüyor gibime geliyor çünkü NexSoft. Olaylar benim sandığım kadar basit değil bu kadar insanın mağduriyeti söz konusu ise hele..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:08:16 -->-> Daha önceki mesaj 19:06:10 --

    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lütfen isim ver

    abi isim tisim peşinde koşmak yerine verimerkezleri napmalı bunun peşinde koşmalıyız. Yazık bunca emeğe geçen zamanlara harcanan paralaara.
  • 25-12-2016, 19:08:36
    #33
    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    organize işler dönüyor gibime geliyor çünkü NexSoft. Olaylar benim sandığım kadar basit değil bu kadar insanın mağduriyeti söz konusu ise hele..
    Dediğiniz gibi bir olay dönüyor.İsim vermeyeceğim reklam olmasın istemiyorum kullandığımız verimerkezi bizim iplerimizdeki anormal bir hat kullanımı trafik kullanımında direk mail gönderiyor.Biz takip etmesek bile takip sağlayıp işlem yapıyorlar.Bu kadar kolay olamaz bir verimerkezinin metro internetini bu kadar sömürmek.
  • 25-12-2016, 19:10:10
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.prooyun.net/temp/989971.png konuya davet etmenin yeni yolu mu?
  • 25-12-2016, 19:11:36
    #35
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saldıran kişiyi biliyorsunuz. kullandığı sunucu ipsini de öğrenmişsiniz. bu konuda ne yapmayı düşünüyorsunuz peki?
    Hala ordamısınız gözünüzü seveyim.Saldırı geldi ipyi tespit edelim 1 2 saat uğraşalım kişiyi bulalım sonra söyleyelim size.Sizde bize ne yapmayı düşünüyorsunuz diye cevap verin.Bunu diyene kadar kapatın spoofingi bu kadar millet zarar görmesin belli ki organize işler dönüyor gönül rahatlığıyla böyle konuşabildiğinize göre.
  • 25-12-2016, 19:37:00
    #36
    @NexSOFT;

    Öncelikle Merhaba Erdem,

    Birincisi Engin dediğin kişi 36 yaşında bir büyümüz öncelike saygı.. ticari bir isim ile yazıyor bile olsa buna saygı göstermek zorundasın.

    @Zendorx ;

    Merhabalar,

    Belli ipler üzerinden attack yapılıyor ise öncelikle bunun dökümanını alıp ilgili kurumlara şikayet etmen gerekiyor.

    Şunu yapmamanız gerekiyor heyyy bu atak alıyor bu işletmenin sahibi bu hadi bunun üstüne atlayalım gibi bir şey olmaz burada sadece yapılan laflar zaman kaybına sebep olur. İpi kullanan kişi bellidir gerekli bilgi dökümanları vardır. Yapmanız gerekende açık üstede açıklamasını yaptım.

    Şimdide hadi bu berkeye atlayalım şunu savunuyor bunu savunuyor diye beni hedef almayın bir ticarete belli başlı kurallar vardır eğer hat üzerinden böyle bir şey var ise dökümanları "sosyal ağlar" üzerinden çözüm üretemezsiniz.

    Herkese iyi forumlar ve iyi çalışmalar diliyorum.