Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
organize işler dönüyor gibime geliyor çünkü NexSoft. Olaylar benim sandığım kadar basit değil bu kadar insanın mağduriyeti söz konusu ise hele..
Dediğiniz gibi bir olay dönüyor.İsim vermeyeceğim reklam olmasın istemiyorum kullandığımız verimerkezi bizim iplerimizdeki anormal bir hat kullanımı trafik kullanımında direk mail gönderiyor.Biz takip etmesek bile takip sağlayıp işlem yapıyorlar.Bu kadar kolay olamaz bir verimerkezinin metro internetini bu kadar sömürmek.