• 25-12-2016, 19:45:32
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demek istediğiniz organize işler şöyle mi oluyor: "radore 10 tl ye ts3 satmanın önünü açan veri merkezlerini hedef alacak bir siber suçlu grubu barındırıyor. onları rakiplerin hattını şişirmek, zarar ettirmek ve iflasa sürüklemek; ardından da o piyasayı ele geçirmek istiyor"

    burada sabah 08.20.. belki kahvaltı öncesi algı kıtlığım var.

    evet var
    Algı kıtlığınızın olup olması bizi ilgilendirmiyor açıkçası ilk önce kahvaltı yapın sonrasında okuyun.Burada teamspeak3 , oyun sunucusu , bir sistem kurulu olabilir burada 10 Tl 20 Tl 1000 Tl diye ayırmak anlamsız.10 Tl hizmet alan kişiye saldıran 1000 Tlye çalışan sisteme de saldırabilir.Bizim hosting sunucumuza , kendi web sitemize gelen radore iplerini hep görüyorum artık radore & sayfanet ip bloklarını banladık.Sunucu satışı yaparken bile artık sizin ipleriniz banlı olarak veriyor var mı böyle bir iş ? Burada 1 kişi size ithamda bulunmuyor kime sorarsanız sorun sizden spoofing çıkışı yapıldığını bilir.Bunuda küçük bir görüntü ile destekleyebilirim.

    http://prntscr.com/dnqebo

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:45:32 -->-> Daha önceki mesaj 19:39:32 --

    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @NexSOFT;

    Öncelikle Merhaba Erdem,

    Birincisi Engin dediğin kişi 36 yaşında bir büyümüz öncelike saygı amaçlı ticari bir isim ile yazıyor bile olsa buna saygı göstermek zorundasın.

    @Zendorx ;

    Merhabalar,

    Belli ipler üzerinden attack yapılıyor ise öncelikle bunun dökümanını alıp ilgili kurumlara şikayet etmen gerekiyor.

    Şunu yapmamanız gerekiyor heyyy bu atak alıyor bu işletmenin sahibi bu hadi bunun üstüne atlayalım gibi bir şey olmaz burada sadece yapılan laflar zaman kaybına sebep olur. İpi kullanan kişi bellidir gerekli bilgi dökümanları vardır. Yapmanız gerekende açık üstede açıklamasını yaptım.

    Şimdide hadi bu berkeye atlayalım şunu savunuyor bunu savunuyor diye beni hedef almayın bir ticarete belli başlı kurallar vardır eğer hat üzerinden böyle bir şey var ise dökümanları "sosyal ağlar" üzerinden çözüm üretemezsiniz.

    Herkese iyi forumlar ve iyi çalışmalar diliyorum.
    Merhaba Berke ;

    Saygı göstermek "Abi " demek ile olmuyor.Burada dökümanları , log kayıtlarını kendine ilettiğimizde kontrol edicez diyip ip kapatılıyor sonrasında farklı ipden geliyor.Spoof'un açık olmasının nedeni nedir ? Neden BursaDGN spoof çıkışı yapılamıyor yada neden birileri buradan alıp saldırı yapabiliriz demiyor neden tüm saldırılar radoreden çıkıyor ? Burası bir forum tartışmaya açık bir şekilde herkes görüşünü beyan edebilir.
  • 25-12-2016, 19:50:13
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    byberke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @NexSOFT;

    Öncelikle Merhaba Erdem,

    Birincisi Engin dediğin kişi 36 yaşında bir büyümüz öncelike saygı amaçlı ticari bir isim ile yazıyor bile olsa buna saygı göstermek zorundasın.

    @Zendorx ;

    Merhabalar,

    Belli ipler üzerinden attack yapılıyor ise öncelikle bunun dökümanını alıp ilgili kurumlara şikayet etmen gerekiyor.

    Şunu yapmamanız gerekiyor heyyy bu atak alıyor bu işletmenin sahibi bu hadi bunun üstüne atlayalım gibi bir şey olmaz burada sadece yapılan laflar zaman kaybına sebep olur. İpi kullanan kişi bellidir gerekli bilgi dökümanları vardır. Yapmanız gerekende açık üstede açıklamasını yaptım.

    Şimdide hadi bu berkeye atlayalım şunu savunuyor bunu savunuyor diye beni hedef almayın bir ticarete belli başlı kurallar vardır eğer hat üzerinden böyle bir şey var ise dökümanları "sosyal ağlar" üzerinden çözüm üretemezsiniz.

    Herkese iyi forumlar ve iyi çalışmalar diliyorum.

    konudaki ilk mesajımı ve diğer mesajlarımı güzelce okursan bana ithafen yazdığın şeylere cevap bulacaksın. Neyse konu tartışma amaçlı değil burada çözüm üretme amaçlı varız.
  • 25-12-2016, 19:50:59
    #39
    NexSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Algı kıtlığınızın olup olması bizi ilgilendirmiyor açıkçası ilk önce kahvaltı yapın sonrasında okuyun.Burada teamspeak3 , oyun sunucusu , bir sistem kurulu olabilir burada 10 Tl 20 Tl 1000 Tl diye ayırmak anlamsız.10 Tl hizmet alan kişiye saldıran 1000 Tlye çalışan sisteme de saldırabilir.Bizim hosting sunucumuza , kendi web sitemize gelen radore iplerini hep görüyorum artık radore & sayfanet ip bloklarını banladık.Sunucu satışı yaparken bile artık sizin ipleriniz banlı olarak veriyor var mı böyle bir iş ? Burada 1 kişi size ithamda bulunmuyor kime sorarsanız sorun sizden spoofing çıkışı yapıldığını bilir.Bunuda küçük bir görüntü ile destekleyebilirim.

    http://prntscr.com/dnqebo

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:45:32 -->-> Daha önceki mesaj 19:39:32 --



    Merhaba Berke ;

    Saygı göstermek "Abi " demek ile olmuyor.Burada dökümanları , log kayıtlarını kendine ilettiğimizde kontrol edicez diyip ip kapatılıyor sonrasında farklı ipden geliyor.Spoof'un açık olmasının nedeni nedir ? Neden BursaDGN spoof çıkışı yapılamıyor yada neden birileri buradan alıp saldırı yapabiliriz demiyor neden tüm saldırılar radoreden çıkıyor ? Burası bir forum tartışmaya açık bir şekilde herkes görüşünü beyan edebilir.
    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konudaki ilk mesajımı ve diğer mesajlarımı güzelce okursan bana ithafen yazdığın şeylere cevap bulacaksın. Neyse konu tartışma amaçlı değil burada çözüm üretme amaçlı varız.
    https://spoofer.caida.org/report.php?sessionid=105167

    Şuanda yaptığınız sadece bir ismi karalamak ile yaptığının farkına varın. Üste ki döküman belli burada firma ismi vermeme gerek yok.
  • 25-12-2016, 19:58:40
    #40
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır dur yapma!

    ah. iplerimizi mi banladın? oooo çok üzgünüüüm


    bence sizin genel bir udp spoof nedir cehaletiniz var.



    (bir de neden sürekli bir sayfanet adı geçiyor? hmm. bence de bi algı sorunu var. faiz lobisi gibi)
    Offf neden acaba sayfanet adı geçiyor Güldürdünüz akşam akşam Çok üzüldüğün o kadar belli oluyor ki sizin için bir sorun yok tabi ki alırsın paranı yoluna bakarsın verirsin 15 16 yaşındaki çocuklara verirsin sonra karışmazsın tabi ki Atılan görüntülerde sayfanet geçiyor biz mi yazdırıyoruz ne yapıp yapmadığınız ortada millet neyin ne olduğunu görüyor Cehaletin yaşla doğru orantılı olmadığını bir defa daha kanıtlayan Engin beye teşekkürü bir borç bilirim

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:58:40 -->-> Daha önceki mesaj 19:54:48 --

    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çözüm üretmek isteyen arkadaşlar önce http://prnt.sc/dnqebo gibi yazışmalarda isim gizlemekten vazgeçsin.

    50 milyon dolarlık bir dc nin avukatı da taşaklıdır. iftiranın sonucu ters tepmesin.
    Para herşeyi bozar derlerdi de inanmazdık Koskoca 50 milyon dolarlık dc sahibinin konuşma tarzı bu mu olmalı ? Hala karalamak diyebiliyorsunuz.Elimizde iplerden gelen log kayıdı var size iletmemize rağmen bu saldırı geliyorsa ben burda beyan ediyorsam firma karalamaya girmez.Karşında çocuk yok senin tehdit edip korkutacak.İstediğin şekli yapabilirsin ilk önce kendi saldırı yapan müşterilerin hakkında yasal yaptırımları başlat sıra bize gelirse sorun olmaz kanıtları sunarız.Facebook adresindeki arkadaşlarının adını gizlemek suçsa gelin özelden linki iletelim size 1 adet küfür yada hakaret mevcut mu ? Konu hakkında önerileri sunduk herkes sizin adınızı geçirdi o güzel avukatlarınız bunuda çevirir heralde 50 milyon dolarlık dc sonuçta
  • 25-12-2016, 20:04:52
    #41
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hasta mısın çocuğum, vitamin eksikliğin mi var?

    radore, iş yatırım ve doğuş grubunun ortak olduğu bir a.ş.

    sayfanet, muğlada kurulmuş bir ltd. şti.
    Vitamin eksiği yokta karşımda kahvaltı yapmamış algı kıtlığı olan biri olduğu aşikar Anlamamazlığa vurmak sizi kurtarır böyle devam edin siz.
  • 25-12-2016, 20:05:56
    #42
    @Salay

    ben sana devrediyorum arkadaşı.
  • 25-12-2016, 20:08:48
    #43
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Salay

    ben sana devrediyorum arkadaşı.
    Salayla ilgili bir problemimiz yok Allah'a şükür.Aynayı milleti döndürene kadar bir karşına geçmek gerekir.Burada çözüm bulunsun diye onlarca kişi yazmışken bize takmanız da ayrı bir soru işareti oluşturuyor Diğer yorumlara cevap verilmemiş log kayıtları atılmış ?
  • 25-12-2016, 20:27:48
    #44
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Salay

    ben sana devrediyorum arkadaşı.

    olayı farklı boyutlara veyahut farlı işlere yöneltmenin anlamı yok. Bu konudan illaki bu verimerkezlerinin haberi vardır yoksada olacaktır. Herkes networküne giren çıkana sahip çıksın. Faturalarınıda sağlam tutsunlar diyoruz başkada istenilen denilen bişey yok. Eğer saldıran siz değilseniz bu kadar tepki göstermenizin anlamıda yok. 50 milyon dolarlık verimerkezinde 50 bin dolarlık network izleme veyahut saldırı çıkışlarını engelleme cihazları yoksa bu o verimerkezinin ayıbıdır. Aba altından sopa göstermeye çalışma herkesin kendine göre gücü var burda. Suçlunun tarafında olmayın, anamız ağladı aylardır bu saldırı illetlerinden. Uykusuz geçen geceleremi, hesap veremediğimiz müşterilerimize mi yoksa bunlar normal birşeymiş gibi 50 milyon dolarlık şirketin avukatıda vardır sözünemi yanalım. Yazıklar olsun. Tek bir mesaj daha atmayın üzülmeyelim!
  • 25-12-2016, 21:49:20
    #45
    Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olayı farklı boyutlara veyahut farlı işlere yöneltmenin anlamı yok. Bu konudan illaki bu verimerkezlerinin haberi vardır yoksada olacaktır. Herkes networküne giren çıkana sahip çıksın. Faturalarınıda sağlam tutsunlar diyoruz başkada istenilen denilen bişey yok. Eğer saldıran siz değilseniz bu kadar tepki göstermenizin anlamıda yok. 50 milyon dolarlık verimerkezinde 50 bin dolarlık network izleme veyahut saldırı çıkışlarını engelleme cihazları yoksa bu o verimerkezinin ayıbıdır. Aba altından sopa göstermeye çalışma herkesin kendine göre gücü var burda. Suçlunun tarafında olmayın, anamız ağladı aylardır bu saldırı illetlerinden. Uykusuz geçen geceleremi, hesap veremediğimiz müşterilerimize mi yoksa bunlar normal birşeymiş gibi 50 milyon dolarlık şirketin avukatıda vardır sözünemi yanalım. Yazıklar olsun. Tek bir mesaj daha atmayın üzülmeyelim!

    Merhabalar : Simdi konuyu 3 sekilde ele almak gerekiyor.

    1-Siz, Sayfanet/Engin beyin musterilerine kiraladigi sunuculardan saldiri aliyorsaniz bu gelen saldirilardan oturu Engin beyi hukuki olarak sorumlu tutamazsiniz.Her kiraya verilen sunucunun kullanim amacindan oturu dogacak yukumlulukler musteriye aittir.Kisisel bir dusunce ile Engin beyde buna goz yumuyor derseniz elinizde goz yumduguna dair yasal bir kanit eger yoksa yine siz haksiz konumda olursunuz.

    Yasal olarakta isleyis su sekildedir ; Spoofing yada degil bir verimerkezi ipsinden saldiri aliyorsaniz savciliga gider log kayitlarinizi ve sikayetinizi bu olaydan oturu olusmus zarariniz varsa iletirsiniz, Savcilik bu olayla ilgili ip whoislerinde hangi sirket gozukuyorsa Radore yada Sayfanet o ip blogunun sorumlu oldugu Sirkete yazi gonderir bu saldiri cikan ip blogunun sahibi kimdir diye sorar Sirkette musterisinin iletisim bilgilerini iletir faturasini iletir musterimize ait der kendisi baglayici bir durum olmaz.Bunu sizi degil r10da bu tur konularda bilgisi olmayan kisiler icinde aydinlatmak icin yaziyorum.Dolayisi ile buradan cikarmaniz gereken sonuc : O ip adresi sirketin hangi musterisine aitse resmi/gayri resmi onu sorumlu tutabilirsiniz.

    2-Spoofing (adi ustunde turkce kandirmak/aldatmak) turu saldirilarda X bir verimerkezinden saldiran birisi saldiriyi yapan ip adresini cesitli scriptlerle A B C firmasi olarakta gosterebilir.Sizde loglarinizda A B C firmalarinin ip adreslerini gordugunuzde saldiriyi bunlardan geliyor zannedebilirsiniz dolayisi ile konudan emin olmak icin verimerkezinden log kayitlarinizda gozuken supheli ip adresli sunucunun trafiginin incelenmesini talep edebilirsiniz , karsi taraf size temiz diyorsa ve kanitliyorsa problem yok.

    3-Yukarida yazdiklarimin akabinde Radore verimerkezinde IP-Spoofing acik tutulmasini art niyetli bir sekilde yorumlamaya kimsenin hakki oldugunu dusunmuyorum.Spoofing hem verimerkezi kaynaklarini illegal olarak tuketmeye acik tutma yonunde hemde disariya zarar verme yonunde tehlikeli oldugu icin "kapatilmalidir." Fakat Spoofing sadece DDOS saldirilari icinde "kullanilmaz." farkli turde aplication calistiran buna ihtiyaci olan cesitli musterileride varsa ve acik tutuyorlarsa buyuk bir ticari isletmenin Network Policy 'sinede kimse mudahale edemez.

    Size nacizane tavsiyem yapmaniz gereken magduriyetiniz varsa teknik konularda cozum olarak verimerkezine log gondermek hukuki olarakta savciliga gitmektir.Bunun disinda bir alternatifinizin resmi yada gayriresmi) oldugunu dusunmuyorum.

    iyi calismalar.