SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Salay

ben sana devrediyorum arkadaşı.

olayı farklı boyutlara veyahut farlı işlere yöneltmenin anlamı yok. Bu konudan illaki bu verimerkezlerinin haberi vardır yoksada olacaktır. Herkes networküne giren çıkana sahip çıksın. Faturalarınıda sağlam tutsunlar diyoruz başkada istenilen denilen bişey yok. Eğer saldıran siz değilseniz bu kadar tepki göstermenizin anlamıda yok. 50 milyon dolarlık verimerkezinde 50 bin dolarlık network izleme veyahut saldırı çıkışlarını engelleme cihazları yoksa bu o verimerkezinin ayıbıdır. Aba altından sopa göstermeye çalışma herkesin kendine göre gücü var burda. Suçlunun tarafında olmayın, anamız ağladı aylardır bu saldırı illetlerinden. Uykusuz geçen geceleremi, hesap veremediğimiz müşterilerimize mi yoksa bunlar normal birşeymiş gibi 50 milyon dolarlık şirketin avukatıda vardır sözünemi yanalım. Yazıklar olsun. Tek bir mesaj daha atmayın üzülmeyelim!