SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır dur yapma!

ah. iplerimizi mi banladın? oooo çok üzgünüüüm


bence sizin genel bir udp spoof nedir cehaletiniz var.



(bir de neden sürekli bir sayfanet adı geçiyor? hmm. bence de bi algı sorunu var. faiz lobisi gibi)
Offf neden acaba sayfanet adı geçiyor Güldürdünüz akşam akşam Çok üzüldüğün o kadar belli oluyor ki sizin için bir sorun yok tabi ki alırsın paranı yoluna bakarsın verirsin 15 16 yaşındaki çocuklara verirsin sonra karışmazsın tabi ki Atılan görüntülerde sayfanet geçiyor biz mi yazdırıyoruz ne yapıp yapmadığınız ortada millet neyin ne olduğunu görüyor Cehaletin yaşla doğru orantılı olmadığını bir defa daha kanıtlayan Engin beye teşekkürü bir borç bilirim

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:58:40 -->-> Daha önceki mesaj 19:54:48 --

SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çözüm üretmek isteyen arkadaşlar önce http://prnt.sc/dnqebo gibi yazışmalarda isim gizlemekten vazgeçsin.

50 milyon dolarlık bir dc nin avukatı da taşaklıdır. iftiranın sonucu ters tepmesin.
Para herşeyi bozar derlerdi de inanmazdık Koskoca 50 milyon dolarlık dc sahibinin konuşma tarzı bu mu olmalı ? Hala karalamak diyebiliyorsunuz.Elimizde iplerden gelen log kayıdı var size iletmemize rağmen bu saldırı geliyorsa ben burda beyan ediyorsam firma karalamaya girmez.Karşında çocuk yok senin tehdit edip korkutacak.İstediğin şekli yapabilirsin ilk önce kendi saldırı yapan müşterilerin hakkında yasal yaptırımları başlat sıra bize gelirse sorun olmaz kanıtları sunarız.Facebook adresindeki arkadaşlarının adını gizlemek suçsa gelin özelden linki iletelim size 1 adet küfür yada hakaret mevcut mu ? Konu hakkında önerileri sunduk herkes sizin adınızı geçirdi o güzel avukatlarınız bunuda çevirir heralde 50 milyon dolarlık dc sonuçta