AZOG adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Salay Telekom ve Radore Hakkında !
78
●16.926
- 28-12-2016, 22:39:10Yanisi şu yorumum ve yorumun devamı şahsınıza özel olarak yapılmadı üstünüze alınıyor olabilirsiniz, burada cımbız ile bazı firma / şahıslara suçlama yapılmasını içime sindiremedim. Özellikle Radore'yi bu amaca hizmet etmek ile itham edenler oldu lafım o arkadaşlara. Bu platform'da bulunabiliyorsanız bu Radore sayesindedir biraz edep...Zendorx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse bilerek ve isteyerek saldırı amaçlı sunucu / ip hizmet vermez, her firmanın belli ilkeleri vardır bu hizmeti tercih etmek veya etmemek kararınıza bağlıdır. Eğer müşterinin size yaşattığı bir problem var ise bunun yasal kurallarına göre gereğinin yapılması sizin elinizdedir. Siber saldırılar 2016'da varlığını sürdürdüğü gibi gelecek zamanlarda da olmayacağının garantisi yoktur. - 28-12-2016, 22:43:38konu başındaki mesajımda herhangi bir firmayı karalamak hedef alma amacım yok. Bu konunun açılması sebebi tamamen baştada ortada sondada ve bazı arkadaşlarında dile getirdiği üzerer "spoof" neden bu networkde açık ve neden bize gelen saldırıların "%90'lık" kısmı bu network üzerinden geliyor sorusuna yanıt bulmaktı onuda bulduk hamdolsun. Network policeleri gereğince büyük diğer dclerde olmayan müşteri kitlesine sahip olduğu içinmiş.Malum ip spoofing özelliğini kullanan tüm müşteriler sadece radorede bulunuyormuş falan fişman... Neyse kalın sağlıcakla yasal süreç başlatıldı konuşmanın anlamı yok artık.AZOG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-12-2016, 05:53:27Bu kadar yüksek atack aliyorsaniz ya sıkıntılı müşteriniz var yada siz biraz birilerin canini yaktiniz.Bunu mail atarak yada başka bir şekilde 1 kere bilemedin 2 kere engellersin artık 3. yeter diyeceksiniz.Sıkıntılı müşteri ile ilişkinizi kesin yada sorun sizinle o atack yapan arasindaysa anlaşmaya gidin.Eğer ben anlaşmam diyecek iseniz pamuk elinizi cebinize atmaniz gerek.
- 29-12-2016, 11:54:17Zorba ile anlaşma olmaz, olursa adı anlaşma olmaz. Çözüm yasal yollara başvurmak-tı ve yasal süreç başlatılmış. Kolay gelsinElves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-12-2016, 00:15:52Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Buradaki yazdıklarınız bana galiba.Burada radore suçlu diyen olmadı konunun tamamını okuyup ekran görüntülerine bakmadınız sanırım.Kabinleri sayfanet te bulunan tanıdığım ve saldırı çıkışını göz ardı eden tanıdıklarım dahi var bunlara sağlanan makinelerin görüntülerini dahi burada paylaştımAZOG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları görmemek için ya kör olmak gerekir yada birilerini savunmak gerekir..Allah razı olsun Mert bey forumu açmış ama kontrol eden var mı bilmiyorum.Engin beye küfür yada herhangi bir ters ithamda bulunmamama rağmen kendisi küfür etti burada ve report etmemize rağmen moderatörler yorum atmış report konusuna hiçbir ceza alınmamış.Burada bir kişiye küfür edeni direk uzaklaştırıyor peki neden Engin bey uzaklaştırılamıyor ? Biz burada kimsenin ekmek parasıyla oynamıyoruz.Kanıtlasam kimlerin foyaları ortaya çıkar bilemezsiniz.Tanıdığım bir çok kardeşimin , abimin içinde olduğu bir ortam.Buradaki konuyu okuyanlar görüntülenen ekran görüntülerini zaten görmüşlerdir.Diğer kanıtlara gerek olduğunu dahi düşünmüyorum.Biz buraya yorum yazarken kimseye zarar verecek bir cümle kurmadık sadece bildiğimizi söyledik ve Engin bey tarafından küfüre ve tehdite maruz kaldık.Paranın bozduğu kişilerden birinin kanıtı olarak gösterilebilecek bir örnekti.Daha fazla konuşmanın bir anlamı yok burada herşey belli görmek isteyen gördü görmek istemeyen de görmek istemiyor.Biz daha fazla yorum yapmayacağız.
Saygılarımla - 30-12-2016, 09:10:04kimseye küfür veya tehdit edilmedi. saldırıyor dediğiniz ip adreslerinin bizimle ilgisi yokNexSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz beni radorenin sahibi sanıp değişik bir hayale daldınız.
- 31-12-2016, 00:12:06Sizi ve radoreyi gayet iyi tanıyorum merak etmeyinSayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küfürü ve tehditi görmedik sayalım.Neyse bir daha saldırı gelirse log kayıtlarını ben size özel mesaj olarak sizede ileteceğim.
Saygılarımla - 31-12-2016, 00:52:38Üyeliği durdurulduMerhabalar,
Radore, bir çok VPN Servis Sağlayıcısına ev sahipliği yapmaktadır. Kalitesi ve verdiği hizmet sadece bizim ülkemizde değil, yurt dışında da bilinmektedir. Atack alan arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Temennimiz bu ve bunun gibi saldırıların minimum düzeyde yaşanması üzerinedir. Şimdiden herkese 2017' nin hayırlara vesile olmasını dilerim
Saygılarımla.
Bunları görmemek için ya kör olmak gerekir yada birilerini savunmak gerekir..Allah razı olsun Mert bey forumu açmış ama kontrol eden var mı bilmiyorum.Engin beye küfür yada herhangi bir ters ithamda bulunmamama rağmen kendisi küfür etti burada ve report etmemize rağmen moderatörler yorum atmış report konusuna hiçbir ceza alınmamış.Burada bir kişiye küfür edeni direk uzaklaştırıyor peki neden Engin bey uzaklaştırılamıyor ? Biz burada kimsenin ekmek parasıyla oynamıyoruz.Kanıtlasam kimlerin foyaları ortaya çıkar bilemezsiniz.Tanıdığım bir çok kardeşimin , abimin içinde olduğu bir ortam.Buradaki konuyu okuyanlar görüntülenen ekran görüntülerini zaten görmüşlerdir.Diğer kanıtlara gerek olduğunu dahi düşünmüyorum.Biz buraya yorum yazarken kimseye zarar verecek bir cümle kurmadık sadece bildiğimizi söyledik ve Engin bey tarafından küfüre ve tehdite maruz kaldık.Paranın bozduğu kişilerden birinin kanıtı olarak gösterilebilecek bir örnekti.Daha fazla konuşmanın bir anlamı yok burada herşey belli görmek isteyen gördü görmek istemeyen de görmek istemiyor.Biz daha fazla yorum yapmayacağız.