Bu kadar yüksek atack aliyorsaniz ya sıkıntılı müşteriniz var yada siz biraz birilerin canini yaktiniz.Bunu mail atarak yada başka bir şekilde 1 kere bilemedin 2 kere engellersin artık 3. yeter diyeceksiniz.Sıkıntılı müşteri ile ilişkinizi kesin yada sorun sizinle o atack yapan arasindaysa anlaşmaya gidin.Eğer ben anlaşmam diyecek iseniz pamuk elinizi cebinize atmaniz gerek.