NexSOFT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradaki yazdıklarınız bana galiba.Burada radore suçlu diyen olmadı konunun tamamını okuyup ekran görüntülerine bakmadınız sanırım.Kabinleri sayfanet te bulunan tanıdığım ve saldırı çıkışını göz ardı eden tanıdıklarım dahi var bunlara sağlanan makinelerin görüntülerini dahi burada paylaştım Bunları görmemek için ya kör olmak gerekir yada birilerini savunmak gerekir..Allah razı olsun Mert bey forumu açmış ama kontrol eden var mı bilmiyorum.Engin beye küfür yada herhangi bir ters ithamda bulunmamama rağmen kendisi küfür etti burada ve report etmemize rağmen moderatörler yorum atmış report konusuna hiçbir ceza alınmamış.Burada bir kişiye küfür edeni direk uzaklaştırıyor peki neden Engin bey uzaklaştırılamıyor ? Biz burada kimsenin ekmek parasıyla oynamıyoruz.Kanıtlasam kimlerin foyaları ortaya çıkar bilemezsiniz.Tanıdığım bir çok kardeşimin , abimin içinde olduğu bir ortam.Buradaki konuyu okuyanlar görüntülenen ekran görüntülerini zaten görmüşlerdir.Diğer kanıtlara gerek olduğunu dahi düşünmüyorum.Biz buraya yorum yazarken kimseye zarar verecek bir cümle kurmadık sadece bildiğimizi söyledik ve Engin bey tarafından küfüre ve tehdite maruz kaldık.Paranın bozduğu kişilerden birinin kanıtı olarak gösterilebilecek bir örnekti.Daha fazla konuşmanın bir anlamı yok burada herşey belli görmek isteyen gördü görmek istemeyen de görmek istemiyor.Biz daha fazla yorum yapmayacağız.

Saygılarımla
kimseye küfür veya tehdit edilmedi. saldırıyor dediğiniz ip adreslerinin bizimle ilgisi yok

siz beni radorenin sahibi sanıp değişik bir hayale daldınız.