Yanisi şu yorumum ve yorumun devamı şahsınıza özel olarak yapılmadı üstünüze alınıyor olabilirsiniz, burada cımbız ile bazı firma / şahıslara suçlama yapılmasını içime sindiremedim. Özellikle Radore'yi bu amaca hizmet etmek ile itham edenler oldu lafım o arkadaşlara. Bu platform'da bulunabiliyorsanız bu Radore sayesindedir biraz edep...
Kimse bilerek ve isteyerek saldırı amaçlı sunucu / ip hizmet vermez, her firmanın belli ilkeleri vardır bu hizmeti tercih etmek veya etmemek kararınıza bağlıdır. Eğer müşterinin size yaşattığı bir problem var ise bunun yasal kurallarına göre gereğinin yapılması sizin elinizdedir. Siber saldırılar 2016'da varlığını sürdürdüğü gibi gelecek zamanlarda da olmayacağının garantisi yoktur.
konu başındaki mesajımda herhangi bir firmayı karalamak hedef alma amacım yok. Bu konunun açılması sebebi tamamen baştada ortada sondada ve bazı arkadaşlarında dile getirdiği üzerer "spoof" neden bu networkde açık ve neden bize gelen saldırıların "%90'lık" kısmı bu network üzerinden geliyor sorusuna yanıt bulmaktı onuda bulduk hamdolsun. Network policeleri gereğince büyük diğer dclerde olmayan müşteri kitlesine sahip olduğu içinmiş.Malum ip spoofing özelliğini kullanan tüm müşteriler sadece radorede bulunuyormuş falan fişman... Neyse kalın sağlıcakla yasal süreç başlatıldı konuşmanın anlamı yok artık.