@Zendorx; bir kişiyi vermiş bende videosunu atmışım.Tek tek burada isim vermenin anlamı yok kabin sizde hat sizde bunu siz gayet iyi görüyorsunuz kimse bir birini kandırmasın burada 1 2 kişi şikayetçi değil onlarca kişi şikayetçi.
@SayfaNet;