http://prntscr.com/dqfb76
yorum silinmiş ama burda duruyor galiba hala.
bu nasıl bir hitap şeklidir anlam veremiyorum, bizimki de yere deyiyor ama biz kimseye söylemiyoruz böyle şeyler.
gerçi geç kalmışım konu yeni yıl tebriğine dönmüş kusura bakmayın.