açıkcası DGN Verimerkezinin
https://www.r10.net/datacenter/171258...os-koruma.html linkinde bahsetmiş olduğu saldırı korumasını aktif ettiğinden beri %99 oranında rahatladık

. O yüzden bu konudaki mevzular şu an için bizi pek rahatsız etmiyor ama genel sorun ve ahlaksızlık bakımından halen bir sorun seviyesindedir yaşananlar. Saygılarımızla..