arkadaşlar merhaba,
bir süredir 1920×1080 çözünürlükte oynuyordum fakat 27' monitörde 1080p oynamak biraz zorlu, en azından benim için. çözünürlüğü değiştireyim dedim 1280x960 veya 1280x1024 (4:3) yapayım, bu sefer de aşırı göz yorgunluğu ve ağrı yapmaya başladı, 1024x768 de aynı şekilde. bu durumla karşılaşan var mı ? araştırdığımda 24' monitörle bu çözünürlüklerde sorunsuzca oynandığını okudum. gerekirse 24' bir monitör almayı düşünüyorum ama olarak sorun nedir önce onu anlamaya çalışıyorum. sahip olduğum monitör ; AOC 27V2Q 27" 75 Hz 5ms. ne önerirsiniz bu durumda ?
cs go çözünürlük hk soru
7
●120
- 17-05-2022, 16:28:07aslında uzun zamandır aynı monitörü kullanıyorum, 1080p de oynarken gözle alakalı herhangi bir problemim yoktu. çözünürlük değiştirdiğimde bu sorunu yaşamaya başladım.fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet. 4:3Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-05-2022, 16:30:29Ekran mı bulanıklaştı? Normalde çoğu kişi 4:3 tam panel oynar CS:GO'yu.andro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 16:54:54ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırımmerthealt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2022, 17:13:52evet hocam biraz zaman alır alışmanız ama rahat olur. rankınız neandro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle