• 17-05-2022, 16:23:11
    #1
    arkadaşlar merhaba,

    bir süredir 1920×1080 çözünürlükte oynuyordum fakat 27' monitörde 1080p oynamak biraz zorlu, en azından benim için. çözünürlüğü değiştireyim dedim 1280x960 veya 1280x1024 (4:3) yapayım, bu sefer de aşırı göz yorgunluğu ve ağrı yapmaya başladı, 1024x768 de aynı şekilde. bu durumla karşılaşan var mı ? araştırdığımda 24' monitörle bu çözünürlüklerde sorunsuzca oynandığını okudum. gerekirse 24' bir monitör almayı düşünüyorum ama olarak sorun nedir önce onu anlamaya çalışıyorum. sahip olduğum monitör ; AOC 27V2Q 27" 75 Hz 5ms. ne önerirsiniz bu durumda ?
  • 17-05-2022, 16:26:43
    #2
    Farklı bir monitörden yeni monitöre geçiş yaptıysanız bir süre gözünüz alışana kadar bu tarz problemler yaşamanız normal geldi bana. Sadece acaba 27" den kaynaklımı diye düşündüm, 27" biraz büyükmüş.
  • 17-05-2022, 16:27:11
    #3
    1280x960 4:3 olarak mı denediniz?
  • 17-05-2022, 16:28:07
    #4
    fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir monitörden yeni monitöre geçiş yaptıysanız bir süre gözünüz alışana kadar bu tarz problemler yaşamanız normal geldi bana. Sadece acaba 27" den kaynaklımı diye düşündüm, 27" biraz büyükmüş.
    aslında uzun zamandır aynı monitörü kullanıyorum, 1080p de oynarken gözle alakalı herhangi bir problemim yoktu. çözünürlük değiştirdiğimde bu sorunu yaşamaya başladım.

    Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1280x960 4:3 olarak mı denediniz?
    evet. 4:3
  • 17-05-2022, 16:29:39
    #5
    hocam black bar yapmanız lazım
  • 17-05-2022, 16:30:29
    #6
    andro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında uzun zamandır aynı monitörü kullanıyorum, 1080p de oynarken gözle alakalı herhangi bir problemim yoktu. çözünürlük değiştirdiğimde bu sorunu yaşamaya başladım.



    evet. 4:3
    Ekran mı bulanıklaştı? Normalde çoğu kişi 4:3 tam panel oynar CS:GO'yu.
  • 17-05-2022, 16:54:54
    #7
    Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran mı bulanıklaştı? Normalde çoğu kişi 4:3 tam panel oynar CS:GO'yu.
    ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.

    merthealt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam black bar yapmanız lazım
    teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırım
  • 17-05-2022, 17:13:52
    #8
    andro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.



    teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırım
    evet hocam biraz zaman alır alışmanız ama rahat olur. rankınız ne