Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran mı bulanıklaştı? Normalde çoğu kişi 4:3 tam panel oynar CS:GO'yu.
ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.

merthealt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam black bar yapmanız lazım
teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırım