Ekran mı bulanıklaştı? Normalde çoğu kişi 4:3 tam panel oynar CS:GO'yu.
ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.
hocam black bar yapmanız lazım
teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırım