Farklı bir monitörden yeni monitöre geçiş yaptıysanız bir süre gözünüz alışana kadar bu tarz problemler yaşamanız normal geldi bana. Sadece acaba 27" den kaynaklımı diye düşündüm, 27" biraz büyükmüş.