arkadaşlar merhaba,
bir süredir 1920×1080 çözünürlükte oynuyordum fakat 27' monitörde 1080p oynamak biraz zorlu, en azından benim için. çözünürlüğü değiştireyim dedim 1280x960 veya 1280x1024 (4:3) yapayım, bu sefer de aşırı göz yorgunluğu ve ağrı yapmaya başladı, 1024x768 de aynı şekilde. bu durumla karşılaşan var mı ? araştırdığımda 24' monitörle bu çözünürlüklerde sorunsuzca oynandığını okudum. gerekirse 24' bir monitör almayı düşünüyorum ama olarak sorun nedir önce onu anlamaya çalışıyorum. sahip olduğum monitör ; AOC 27V2Q 27" 75 Hz 5ms. ne önerirsiniz bu durumda ?