fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı bir monitörden yeni monitöre geçiş yaptıysanız bir süre gözünüz alışana kadar bu tarz problemler yaşamanız normal geldi bana. Sadece acaba 27" den kaynaklımı diye düşündüm, 27" biraz büyükmüş.
aslında uzun zamandır aynı monitörü kullanıyorum, 1080p de oynarken gözle alakalı herhangi bir problemim yoktu. çözünürlük değiştirdiğimde bu sorunu yaşamaya başladım.

Ieader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1280x960 4:3 olarak mı denediniz?
evet. 4:3