ayarları yüksek yapmama rağmen ekranda suni bir genişleme olduğu için sanırım bi süre sonra rahatsızlık yaratıyor. galiba 24' monitör için daha uygun tam panel.
teşekkür ederim. şimdi denedim black bar'ı. yüksek ayarlarla gayet güzel bir görüntü aldım 1280x1024 için. bu şekilde oynayabilirim sanırım
evet hocam biraz zaman alır alışmanız ama rahat olur. rankınız ne