• 03-04-2013, 00:24:38
    #10
    @MaxiData nın serveri vardı adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
  • 03-04-2013, 00:24:38
    #11
    ip verin birde hangi versiyon?
  • 03-04-2013, 00:25:52
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Beyler hilesiz fair play olursa gelirim. CS 16 dust2 her türlü
  • 03-04-2013, 00:28:46
    #13
    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ip verin birde hangi versiyon?
    1.6 olucak ip yok şuanda bir sponsor çıkarsa olucak inş . yazımın tamamanı okursanız anlarsanız hocam ...

    saygılarımla.
  • 03-04-2013, 07:11:41
    #14
    KOZBA.NET
    1.5 - 1.6 farketmez. Map'de farketmez. Yeterki hilesiz olsun Birde en son olmadı para toplarız sunucu kiralarız
  • 03-04-2013, 08:17:31
    #15
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    denemekte fayda var ?

    nedersiniz arkadaşlar ?

    (1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!
    iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
    _SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MaxiData nın serveri vardı adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
    Encok cs_mansion oynanirdi.
  • 03-04-2013, 18:55:30
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben sponsor olurum arkadaşlar pm atabilirsiniz, csoyuncu.com
  • 03-04-2013, 18:58:02
    #17
    maç serverı isterseniz takımımın birçok sponsor serverı var verebilirim.
  • 03-04-2013, 21:16:06
    #18
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?

    Encok cs_mansion oynanirdi.
    tşkkürler hocam. bugun galatasaray maçı var yarın güzel bişey yaparız inşallah.