Counter-Strike oynayalım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter-Strike oynayalım
22
●
1.277
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter-Strike oynayalım
1
2
3
03-04-2013, 00:24:38
#10
_SecreT_
@MaxiData nın serveri vardı
adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
03-04-2013, 00:24:38
#11
trhero
ip verin birde hangi versiyon?
03-04-2013, 00:25:52
#12
Minare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Beyler hilesiz fair play olursa gelirim. CS 16 dust2 her türlü
03-04-2013, 00:28:46
#13
NeuStar
trhero adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ip verin birde hangi versiyon?
1.6 olucak ip yok şuanda bir sponsor çıkarsa olucak inş . yazımın tamamanı okursanız anlarsanız hocam ...
saygılarımla.
03-04-2013, 07:11:41
#14
KOZBA
KOZBA.NET
1.5 - 1.6 farketmez. Map'de farketmez. Yeterki hilesiz olsun
Birde en son olmadı para toplarız sunucu kiralarız
03-04-2013, 08:17:31
#15
cs_eylul
NeuStar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
denemekte fayda var ?
nedersiniz arkadaşlar ?
(1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
_SecreT_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@MaxiData nın serveri vardı
adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
Encok cs_mansion oynanirdi.
03-04-2013, 18:55:30
#16
Zendorx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ben sponsor olurum arkadaşlar pm atabilirsiniz, csoyuncu.com
03-04-2013, 18:58:02
#17
Burak Kocoglu
maç serverı isterseniz
takımımın
birçok sponsor serverı var verebilirim.
03-04-2013, 21:16:06
#18
NeuStar
cs_eylul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
Encok cs_mansion oynanirdi.
tşkkürler hocam. bugun galatasaray maçı var yarın güzel bişey yaparız inşallah.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler