denemekte fayda var ?
nedersiniz arkadaşlar ?
(1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
@MaxiData nın serveri vardı

adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
Encok cs_mansion oynanirdi.