NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
denemekte fayda var ?

nedersiniz arkadaşlar ?

(1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
_SecreT_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MaxiData nın serveri vardı adminlik yapıyordum bir anda eskiler aklıma geldi ne çok d2 westwood ice2 atardım
Encok cs_mansion oynanirdi.