• 02-04-2013, 23:39:14
    #1
    merhaba arkadşlar serveri olan bi arkadaşımız yokmu güzel bir etkinlik yapalım bir turnuva yapalım çocuk yıllarımda çok oynardım. geldik 24 yaşına paslandık lakin halen assault vs aklımda dust bakalım sponsor vs çıkarsa güzel bi organizasyon yapalım nedersiniz ?

    SAYGILARIMLA..
  • 02-04-2013, 23:42:53
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben katilmak isterim bu etkinlik gerceklesirse unuttuk felan ama yinede coguna bedel oynarim
  • 02-04-2013, 23:43:09
    #3
    Ben olurdumda sponsor sunucu kapasitesini epey bi düşürdüm bu yüzden pek eski verimi alamayız
  • 02-04-2013, 23:44:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Benide ekleyin dust2 veya assault olsun wall açarız.
  • 02-04-2013, 23:50:09
    #5
    KOZBA.NET
    Hilesiz oynanacaksa bende varım Ama hileyle sarmıyor oyun.
  • 02-04-2013, 23:51:43
    #6
    bende gelirim
  • 02-04-2013, 23:54:20
    #7
    Ben katılırım pro olmak şartıyla.Oyun ancak proysa gelebilirim.
  • 02-04-2013, 23:54:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1.6 ise bende katılabilirim
  • 03-04-2013, 00:23:29
    #9
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olurdumda sponsor sunucu kapasitesini epey bi düşürdüm bu yüzden pek eski verimi alamayız
    denemekte fayda var ?

    nedersiniz arkadaşlar ?


    (1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!