Konu
Counter-Strike oynayalım
03-04-2013, 00:23:29
#9
NeuStar
cs_eylul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben olurdumda sponsor sunucu kapasitesini epey bi düşürdüm bu yüzden pek eski verimi alamayız
denemekte fayda var ?
nedersiniz arkadaşlar ?
(1.6 Cs dust2 veya assaoult hilesiz...!