Konu
Counter-Strike oynayalım
02-04-2013, 23:42:53
#2
Milesrebel
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben katilmak isterim bu etkinlik gerceklesirse unuttuk felan ama yinede coguna bedel oynarim