• 04-04-2013, 00:20:24
    #19
    cs_eylul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?

    Encok cs_mansion oynanirdi.
    arkadaşlar saolsun cs_eylul arkadaşımız ayarladı ip adresii

    94.102.12.28 dir

    yarın saat 22 de bi tur yapalım nesine?? hilesiz sxeli arkadaşlar bilginize assaoult
  • 04-04-2013, 09:02:05
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben geliyorum.

    Herkes nicki ile giriş yapsın. Bugün akşam değil mi?

    Ayrıca assault değil de dust2 olursa çok iyi olur. Assault küçük bir harita. İçeri girmeyen var dışarı çıkmayan var. Can sıkıcı olur
  • 04-04-2013, 22:23:41
    #21
    Beyler nerdesiniz?

    Oyunda kimse yok?
  • 05-04-2013, 23:08:24
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şuan kimse var mı?
  • 05-04-2013, 23:48:38
    #23
    yeni bir başlık açıp herkesi davet edin.