Counter-Strike oynayalım - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Counter-Strike oynayalım
22
●
1.277
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Oyun Dünyası
Counter-Strike 2 - CS2
Counter-Strike oynayalım
1
2
3
04-04-2013, 00:20:24
#19
NeuStar
cs_eylul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
Encok cs_mansion oynanirdi.
arkadaşlar saolsun cs_eylul arkadaşımız ayarladı ip adresii
94.102.12.28 dir
yarın saat 22 de bi tur yapalım nesine?? hilesiz sxeli arkadaşlar bilginize assaoult
04-04-2013, 09:02:05
#20
Minare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben geliyorum.
Herkes nicki ile giriş yapsın. Bugün akşam değil mi?
Ayrıca assault değil de dust2 olursa çok iyi olur. Assault küçük bir harita. İçeri girmeyen var dışarı çıkmayan var. Can sıkıcı olur
04-04-2013, 22:23:41
#21
Minare
Beyler nerdesiniz?
Oyunda kimse yok?
05-04-2013, 23:08:24
#22
AsmA
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
şuan kimse var mı?
05-04-2013, 23:48:38
#23
GelecekZaman
yeni bir başlık açıp herkesi davet edin.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler