Konu
Counter-Strike oynayalım
04-04-2013, 00:20:24
#19
NeuStar
cs_eylul adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi ozaman aksama bir ip ayarlayayim. sxelimi sxesizmi?
Encok cs_mansion oynanirdi.
arkadaşlar saolsun cs_eylul arkadaşımız ayarladı ip adresii
94.102.12.28 dir
yarın saat 22 de bi tur yapalım nesine?? hilesiz sxeli arkadaşlar bilginize assaoult